اعلان

رسالة حمدي المرغني عقب تكريمه على مسلسل سوبر ميرو

كتب : منى رجب

وجه الفنان حمدي المرغني، رسالة عقب تكريمه في برنامج واحد من الناس مع دكتور عمرو الليثي، عى مسلسل سوبر ميرو، ونشر "المرغني" صورة له برفقة فريق عمل المسلسل على رأسهم الفنانة إيمي سمير غانم أثناء تكريمهم في البرنامج، عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام.

اقرأ أيضا..أحمد صلاح حسني يشيد بأداء إياد نصار في فيلم الممر

View this post on Instagram

من تكريم برنامج واحد من الناس لمسلسل سوبر ميرو ..شكراً د.عمرو الليثي وثروت مش معانا في الصورة عشان البيه جه متأخر علي البرنامج 😂😂 ونجاح المسلسل بفضل الله ثم بفضلكم أنتم ياأجمل جمهور في الدنيا A post shared by hamdymarghany (@hamdymarghany) on Jun 17, 2019 at 5:02pm PDT

وكتب حمدي المرغني: " من تكريم برنامج واحد من الناس لمسلسل سوبر ميرو ..شكراً د.عمرو الليثي، وثروت مش معانا في الصورة عشان البيه جه متأخر على البرنامج، ونجاح المسلسل بفضل الله ثم بفضلكم أنتم ياأجمل جمهور في الدنيا".

View this post on Instagram

يشرفني ان أُهدي درع التكريم للجمهور المحترم اللي من غيره مكانش المسلسل نجح النجاح ده شكراً من قلبي لكل واحد وثق فينا ودعمنا .. ولن ننسي الشكر لجميع طاقم العمل من فنانين وفنين وعمال وعلي رأس الفريق جميعاً عملاق الكوميديا أستاذي سمير غانم وشكر واجب لأصدقائي المؤلفين والممثلين الموهوبين محمد محمدي وأحمد محي A post shared by hamdymarghany (@hamdymarghany) on Jun 17, 2019 at 5:14pm PDT

وتابع المرغني عن التكريم: " يشرفني ان أُهدي درع التكريم للجمهور المحترم اللي من غيره مكانش المسلسل نجح النجاح ده شكراً من قلبي لكل واحد وثق فينا ودعمنا .. ولن ننسى الشكر لجميع طاقم العمل من فنانين وفنيين وعمال وعلى رأس الفريق جميعاً عملاق الكوميديا أستاذي سمير غانم، وشكر واجب لأصدقائي المؤلفين والممثلين الموهوبين محمد محمدي وأحمد محي".

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة ليفربول و إيفرتون (0-2) في الدوري الإنجليزي الممتاز (لحظة بلحظة) | محاولات من ليفربول