اعلان

أسما شريف منير تروي تفاصيل قصة حبها مع محمود حجازي

اسما شريف منير, محمود حجازي, اسما شريف منير ومحمود حجازي
اسما شريف منير, محمود حجازي, اسما شريف منير ومحمود حجازي

تحدثت الإعلامية أسما شريف منير عن قصة الحب التي جمعتها بزوجها الفنان محمد حجازي، منذ ثلاثة سنوات، وذلك عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام".

أسما شريف منير وزوجها محمود حجازي

ونشرت أسما شريف منير صورة لها برفقة محمود حجازي، وعلقت عليها قائلة: "دي اول صورة أتصورها معاك كانت من ٣ سنين، و دي اول مره نحس اننا هنتكعبل في بعض, اللحظه دي بصيت في عيني اوي (عشان صايع) و انا سعتها قمت واقعه في حبك علي طول ..فاكر؟".

View this post on Instagram

دي اول صورة أتصورها معاك كانت من ٣ سنين، و دي اول مره نحس اننا هنتكعبل في بعض, اللحظه دي بصيت في عيني اوي (عشان صايع) و انا سعتها قمت واقعه في حبك علي طول ..فاكر؟ ربنا يخليك لينا و ميحرمنيش منك و نكمل مع بعض عمرنا كله..بحبك كل سنه و انت طيب و حنين و ناجح و في ضهري @mahmoudhegazy A post shared by Asma Sherif Moneer (@asma.sherif.moneer) on Dec 15, 2019 at 2:59pm PST

وتابعت أسما شريف منير حديثها قائلة: "ربنا يخليك لينا و ميحرمنيش منك و نكمل مع بعض عمرنا كله..بحبك.. كل سنه و انت طيب و حنين و ناجح و في ضهري".

أسما شريف منير تثير الجدل

وكانت أسما شريف منير تعرضت خلال الفترة الماضية للعديد من الانتقادات وشنت عليها حملة شرسة من الهجوم، بعدما هاجمت الشعراوي قائلة إنه متطرف، قبل أن تعود وتعتذر وتتراجع عن تصريحاتها، وتخلق حالة من الجدل عبر وسائل الإعلام وسائل التواصل الاجتماعى.

اقرأ ايضا.. أسما شريف منير بعد انتقادها للشعراوي: اللي مش عاجبه يمشي

برنامج أنا وبنتي

وتقدم أسما برنامج "أنا وبنتي" برفقة والدها الفنان شريف منير، و يذاع البرنامج يوم الخميس من كل أسبوع على قناة "On E" في تمام الساعة الحادية عشر مساء.

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً