اعلان

فيلم الفلوس يتصدر التريند على تويتر.. والمتابعين: "تامر حسني الرقم الصعب والحصان الرابح"

فيلم الفلوس لـ تامر حسني
فيلم الفلوس لـ تامر حسني
كتب : منى رجب

دخل فيلم الفلوس للنجم تامر حسني قائمة التريند، على تويتر، واحتل المرتبة الرابعة، وذلك بعد أن تم عرضه بجميع دور العرض السينمائية يوم 25 ديسمبر الماضي، ومن وقتها وهو يحقق العديد من النجاحات وأعلى الإيرادات سواء في مصر أو بالوطن العربي.

اقرأ أيضا.. إيرادات مرتفعة لفيلم "الفلوس" في ثاني أيام عرضه

ونرصد لكم بعضاً من ردود فعل الجمهور على فيلم الفلوس وتفاعلهم مع التريند كما يلي.

أشاد أحد المغردين بالنجم تامر حسني بطل العمل، وكتب: "العالمي إللي مكسر الدنيا بفيلمه الجديد مش بس في مصر لأ في كل الوطن العربي وبيعمل أرقام ما شاء الله قياسية ومش في موسم ولا إجازات في أيام عادية ، تامر حسني الرقم الصعب والحصان الرابح لأي منتج أو شركة وفأي وقت وكل مكان #الفلوس".

وأخر أشاد بأداء تامر في التمثيل: "أفضل أداء تمثيلي لتامر حسني في فيلم الفلوس .. برافو يا تامر اقنعتنا تماما في دور النصاب .. يارب دايما ناجح و ممتعنا #الفلوس #تامر_حسني".

وعلق أحد المغردين على الفيلم: "وربي فيلم الفلوس من افضل ما شفت من ابداعات تامر حقيقي انبسطت بكل ثانية في الفيلم ولا مليت دايما تامر حسني مبدع وبالنسبه لطريقة التصوير والاخراج وربي الفيلم بالنسبة ليا كل شي رهيييييييب".

وأخيراً قال: "مفيش شك ان فيلم الفلوس ناجح من اول يوم عرض لانه ببساطه جدا..مختلف عن الافلام اللي قدمها تامر قبل كده الفيلم في اكشن كتير وبصراحه الاكشن لايق ع تامر جدا ولازم يعملنا من النوعية دي افلام تانيه كتير واختيار موفق جدا للابطال الحقيقه اما بالنسبه للتصويوالإخراجاج حاجه فى منتهى الروعه".

فيلم الفلوس

فيلم الفلوس يجسد بطولته عدد من نجوم الفن على رأسهم الفنان تامر حسني، زينة، خالد الصاوي، عائشة بن أحمد، محمد سلام، ويشارك فيه أحمد السقا ومي عز الدين كضيفي شرف، تأليف تامر حسني، وسيناريو وحوار محمد عبد المعطي وإخراج اللبناني سعيد الماروق.

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً