اعلان

نادية لطفي تطمئن جمهورها على حالتها الصحية: أنا زي الوحش الكاسر (فيديو)

نادية لطفي

طمأنت الفنانة نادية لطفي جمهورها ومحبيها على حالتها الصحية، مع بداية العام الجديد 2020، قائلة: "انا زي الوحش الكاسر الحمد لله"، وقالت نادية لطفية عن ما تتمناه في 2020، إنه لابد من الاهتمام بالمراة والصحة لأن المجتمع ما هو إلا صحة ومرأة.

ووجهت نادية لطفي رسالة للرجال قائلة: "الرجالة هم الخير والبركة، والرجل اساسا ابونا واخونا وابننا، هو كان هيبقي فيه أسرة لولاه؟، الرجل هو حامي المجتمع والاسرة".

وأضافت الفنانة القديرة، أنها تتمنى في 2020، أننا كمواطنين كل شخص يعيد حساباته مع ذاته، وإذا كان راضيا عن نفسه يكمل ما هو فيه، وإذا كان العكس يحاول أن يعدل منها.

وعن السعي وراء الشهرة قالت نادية لطفي: "هي طبيعة البشر، الإنسان اللي ربنا راضي عليه بيديلوا نعمة الاختيار ويبقى عنده الحس انه يميز انه يبقي عارف أعماله نتائجها ايه فيتلافاها، لكن اللي بيبقي عشوائي بياخد النتيجة، و في الاخر منقدرش نقوله حاجة لانه معندوش الحس والعقل للاختيار".

اقرأ أيضا.. بعد زيارتهم لـ نادية لطفي.. دنيا سمير غانم: "ربنا يديكي الصحة و يخليكي لينا" (صور)

وقالت نادية لطفي عن مشوارها وما فعلته في الماضي: "لو رجع بينا الزمن هعمل اللي عملته بحذافيره لان كل اللي عملته بدون تمييز راضية عنه ويعتبره إلهام من عند ربنا ان هو خلاني اتصرف كده الحمد لله بشكره على نعمته".

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
حماس: تسلمنا رد إسرائيل والحركة ستدرس المقترح