اعلان

فراس سعيد يعلق على مهاجمي الفنانين بسبب تقديم مسلسلات رمضان في زمن كورونا

فراس سعيد
فراس سعيد

حرص الفنان فراس سعيد بالرد على الهجوم الذي خرج من البعض خلال الساعات الماضية بعد عودة الفنانين لتصوير مسلسلات رمضان، في عصر الكورونا والدعوة للجلوس في المنازل للحد من انتشار فيروس كورونا.

ونشر فراس سعيد عبر حسابها صورة لمسجد فارغ وأسفله صورة من كواليس مسلسل "البرنس" للنجم محمد رمضان وصورة من كواليس "ضد مجهول"، وكتب: "صباح الخير جميعا.. آسف اني بكلمكم عن حاجة بسيطة.. بس الموضوع محيرني و مش فاهمة، الصورة دي بقالها يومين بتلف الانترنيت.. ناس كتير كاتبة ان في زمن أتقفل فيه الجوامع و المساجد الناس دي لسه بتصور.. و طبعا ناس بتدعي علينا بأننا نمرض.. و ناس شايفه ان ده أستهتار و جري وراء الفلوس.. غير كلام جارح كتير مالهوش لازمة.. اولا.. لا اعلم لو صوره الزميل محمد رمضان دي من امتى.. بس الصوره الثانيه الي متشيره دي من تصوير مسلسل ضد مجهول يعني من اكتر من سنتين.. وانا عن نفسي واقف تصوير و فالبيت داخل على ٣ اسابيع".

وتابع: "أنا مع كل الناس اللي شايفه ان التجمع فالوقت ده غلط.. و اننا لازم نلتزم بالاجرائات الوقائية.. بس فيه مسئوليه على الناس ديه.. و اكيد مش هاينزلو من بيوتهم الا عشان المسؤلية دي. ثالثا... هو أيه لازمه الكلام الغلط و الدعاء على الناس ؟".

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة مانشستر يونايتد وبيرنلي (0-0) في الدوري الإنجليزي (لحظة بلحظة) | انطلاق المباراة