اعلان

بسمة بوسيل تعاتب تامر حسني: دايما مشغول بحاجات غيري (فيديو)

تامر حسني وزوجته بسمة بوسيل
تامر حسني وزوجته بسمة بوسيل

شاركت بسمة بوسيل، فيديو قصير لأغنية تامر حسني 'كفاياك أعذار' الذي طرحها في عام 2018، عبر حسابها بموقع التدوينات القصيرة الشهير تويتر، وذلك عقب إعلانه عودتها له بعد قرار الإنفصال.

وتقول كلمات :'و فعلاً بتهمك راحتي زي ما بتقول، كان المفروض لما تشوفني تفهم على طول، انك طول ما انت بعيد عني، العمر بيجري و يسرقني و وجعي بيطول، آه لو فعلاً بتهمك راحتي زي ما بتقول'، فيما ردت عليه بصوتها في نفس الأغنية قائلة:'دايماً مشغول بحاجات غيري و لا ليا وجود، وسمعت انا ياما كلام منك و شبعت وعود، آه و ده دايماً طبعك و ده حالك'.

وعلقت بسمة على الفيديو التي نشرته 'حبيت'، فيما علق متابعيها قائلين:'أيوه كده عاتبيه على اللي عمل معاكي'، 'قرار كويس انكم رجعتوا لبعض'، 'العتاب يدل على أنكم لسه بتحبوا بعض'.

وأعلنت بسمة بوسيل منذ ساعات قليلة عودتها لزوجها تامر حسني وكتب عبر صفحتها الشخصية على موقع التدوينات الصغيرة 'تويتر': 'كل إنسان بيغلط وبيرجع يفكر ويعيد حساباته وبيعرف إنه كان غلط فبيتراجع عن قرارات كتير، كان ممكن تفرقله في حياته وقت ضيقته أنا اتعلمت كتير من التجربة'.

وأضافت:'اتعلمت مش كل الناس عندها السلام النفسي عشان تتمنى الخير لغيرها، وربنا يبعد عيون الناس القتالة، وبالأخير يحفظلي زوجي وأولادي'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
القميص الأحمر والشورت الأبيض.. الأهلي بالزي التقليدي أمام مازيمبي