اعلان

شريف مدكور يصفع بيومي فؤاد: "مدام أنا بايخ كده ليه استضفتني في برنامجك"

شريف مدكور
شريف مدكور

وجه الإعلامي شريف مدكور، رسالة للفنان بيومي فؤاد يرد فيها على سخريته منه في مسلسل 'حشمت في البيت الأبيض' الذي لاقى نجاحا كبيرا في وقتنا الحالي.

وقال بيومي في مقطع فيديو لمذيع الشارع أحمد رأفت في المسلسل 'تقدر تقول لي كام مرة وقع منك الريموت واضطريت تتفرج على شريف مدكور عشان مش قادر تجيب الريموت'.

وعلق شريف مدكور على هذا المشهد وكتب: 'عندي استفسار مدام أنا بايخ كده ليه أستاذ بيومي استضافني في برنامجه وكان مبسوط قوي؟ ده تناقض ولا تمثيل ولا إيه أحب اعرف! هو التريقة على خلق الله والتسفيه من الناس بقت حاجة عادية قوي كده'.

شريف مدكورشريف مدكور

المسلسل فكرة محمد الشواف وسيناريو وحوار ورشة كتابة شارك فيها محمد أبو السعد وليد أبو المجد وإبراهيم ربيع، ومن إخراج مصطفى فكرى، وبطولة بيومى فؤاد، إنعام سالوسة، بدرية طلبة، حمدى الميرغنى إسلام جمال، هبة عبد الغنى، رانيا ملاح، أحمد جمال سعيد، أحمد رأفت، وأسماء جلال، كذلك مجموعة كبيرة من ضيوف الشرف.

تدور أحداث المسلسل حول 'حشمت' الذى يجسد شخصيته الفنان بيومى فؤاد، وهو رجل من أصول مصرية يقرر الترشح فى الانتخابات الرئاسية بالولايات المتحدة الأمريكية، ويفوز بها ليصبح أول مصرى داخل البيت الأبيض، وتتطور الأحداث والمواقف خلال المسلسل فى إطار كوميدى ساخر.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة المصري البورسعيدي وفاركو (0-0) في الدوري الممتاز اليوم (لحظة بلحظة) | بداية المباراة