اعلان

ميار الببلاوي عن وفاتها بكورونا: "حسبى الله ونعم الوكيل"

ميار الببلاوي
ميار الببلاوي

أبدت الفنانة المعتزلة ميار الببلاوي، عن استيائها الشديد من تداول شائعة وفاتها أثناء عملية جراحية في أمريكا بسبب فيروس كورونا، حسبما رجح الجمهور.

وفاة ميار الببلاوي بفيروس كوروناوفاة ميار الببلاوي بفيروس كورونا

وكتبت 'الببلاوي' عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي 'فيس بوك' :'هههه لا حول ولا قوه الا بالله خلونى توفيت وكمان بالكورونا طب اقول ايه بس الناس دى بتعمل كده ازاى حسبى الله ونعم الوكيل لمجرد يزودوا عدد المشاهدات واللايكات'.

وفاة ميار الببلاوي بفيروس كوروناوفاة ميار الببلاوي بفيروس كورونا

وأضافت ميار الببلاوي:' مش مهم انهم يفولوا على الناس ولا انهم يتعبون نفسيته الى فاكراه أنهم لما بيكتبوا كده على حد يقابل وجه ربه اوام وانا مش خايفه من لقاء الله لاخوف ولا فزع من لقاء الله ومن أحب لقاء الله أحب الله لقاءه بس بلاش فى الغربه ونفسى اشوف ابنى وامى حرام عليكم ادعولى ارجع بالسلامه بعد الحمد لله ما تحسنت صحتي وجايه قريب لله الامر من قبل ومن بعد'.

وأعلنت الفنانة ميار الببلاوي منذ أيام ، عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي 'فيس بوك'، تحسن حالتها الصحية وخروجها من المستشفى.

وكتبت الفنانة: 'اللهم لك الحمد لله فاضل لي نص ساعة وأخرج من المستشفى وأرجع البيت، بس لسه مش مسموح لي بالسفر علشان رجلي، والله ما عارفة أشكركم إزاي على دعواتكم بالشفاء، اللهم أتمم عليا شفاءك لا تنسوني من صالح دعائكم علشان أرجع بقى وحشتوني'.

وأعلن نجل الفنانة والإعلامية ميار الببلاوى، في 4 نوفمبر، تعرّض والدته لأزمة صحية استدعت احتجازها داخل غرفة العناية المركزة بأحد مستشفيات الولايات المتحدة الأمريكية.

ميار الببلاوي

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
الرقابة النهرية: معدية أبو غالب رخصتها منتهية ومخالفة للاشتراطات