اعلان
اعلان

لحن "محسود" يجمع عمرو دياب ورامي صبري ومحمود الليثي

رامي صبري وعمرو دياب
رامي صبري وعمرو دياب
كتب : أهل مصر

شارك عدد كبير من نجوم الغناء في التحدي الذي أطلقه الهضبة عمرو دياب من خلال صفحته الرسمية، والذي دعا فيه جمهوره لغناء مقطع من أغنيته الجديدة 'محسود' بأصواتهم.

وشارك الفنان رامي صبري في الأغنية، حيث نشر عبر حسابه الخاص على 'إنستجرام'، صورة تجمعه بالهضبة عمرو دياب، معلقا: 'محسود، المنافسة المحترمة'.

A post shared by Ramy Sabry (@ramysabry8)

كما شارك الفنان محمود الليثي في التحدي، من خلال أداء الأغنية، حيث نشر مقطع فيديو عبر حسابه على 'انستجرام' أثناء غنائه 'محسود'.

A post shared by Mahmoud Ellithy Eldeeb (@mahmoudelithyoffical)

وردا على تعليق الفنان عمرو دياب على أداء رامي صبري للأغنية ودخوله في التحدي، قال 'صبري': 'أولاً أنا عملت تحدي لأغنية محسود علشان حاجتينـ، أولهم علشان الاغنية حلوة اوي وانا بحب النوع ده من الأغاني ألحان صديقى الملحن خالد عز'.

A post shared by Ramy Sabry (@ramysabry8)

وأضاف: 'ثانياً علشان اقول للناس كتير من الجماهير إن العلاقة بيني وبين الفنان الكبير عمرو دياب علاقة محترمة من عندي ومن عنده حتي الكلام اللي وحش اللي دايما بشوفه على السوشيال ميديا مكانش بيغير حبي واحترامي ليه بالعكس انا كنت بشتغل اكتر إني اعمل أغاني مهمة ه وده حصل اخيرا من انهارده عايز كلم الجمهور الكبير جمهور عمرو دياب يفهم اني بحترم هذا الرجل وبحترم تاريخه جدا ومفيش بنا اي عداوه او كره ذي ما بعض الناس بتقول . مبروك الالبوم يا هضبه ودايما مشرفنا وفخورين بيك وشكرا لكلامك'.

الأغنية الجديدة من كلمات تركي آل الشيخ، ألحان خالد عز، توزيع عادل حقي، لكن لن يتم طرحها ضمن أغنيات ألبوم دياب الجديد، المقرر طرحه 'يا أنا يا لأ'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
نرفع السعر ولا لا؟.. رغيف الخبز المدعم حائر بين أصحاب المخابز ووزارة التموين