اعلان
اعلان

رضوى الشربيني لمتابعة طلبت الضرب من الرجال: محتاجة 30 قلم

رضوى الشربيني
رضوى الشربيني

طالبت إحدى المتابعات بضربها من قبل حبيبها والتقليل من شأنها كونه يغار عليها، حيث كتبت عبر تدوينة بموقع تويتر : 'ياما نفسي حد يضربني بلقم برضه ويقل من كرامتي و يهزقني عشان غيران عليا'.

واستاءت الإعلامية رضوى الشربيني، من تلك التدوينة وردت عليها قائلة: 'وقلم واحد ليه...٣٠ قلم من عندى و يمسح بكرامتك الأرض بلاش يقل منها دى وبعدين يعلقك على الحيطه عشان تنبسطي'.

وفي وقت سابق أعلنت الإعلامية رضوى الشربيني، توقف حلقات برنامجها 'هي وبس'، بشكل مؤقت، مشيرة إلى أنها بحاجة إلى إجازة قصيرة للابتعاد عن الضغوط.

وقال رضوى، إن السبب وراء توقفها المُفاجئ هو احتياج ابنتيها إليها، لافتة إلى أن الموسم الخامس من برنامجها كان أصعب المواسم وحلقاته كانت ثقيلة، وتطلب بذل مجهود كبير لتقديم أفضل محتوى للمشاهدين.

وأضافت 'الشربيني'، في برنامجها المُذاع عبر قناة 'CBC سفرة'، 'أنا عارفة إن أنا أول مرة أعمل الحركة دي في أي موسم، قعدنا أربعة مواسم ماعملتهاش، أنا بستأذنكم إن أنا أطلع إجازة وإن شاء الله مش هتبقى إجازة طويلة، هحاول على قد ما أقدر، أنا عارفة إنكم اتعودتم إن كل المواسم بتكون بالشهور الكتير دون فاصل في النصف'.

وأضافت: 'في الحقيقة أنا بناتي زعلانين مني جدًا وهما قاعدين ورا الكاميرا دلوقتى، عايزة أكون معاهم شوية، وكنا بدأنا الموسم من قريب، فمهنيًا، ما ينفعش وكنا متفقين مع ناس، ولقيت التوقيت المناسب رأس السنة، انتم بتحتفلوا وأنا كمان احتفل مع بناتي حبايبي وأمي واللي حواليا، واخد إجازة'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
أمريكا "غيرت موقفها" من اجتياح رفح.. كواليس مباحثات غالانت مع مسؤولي البيت الأبيض