المشرف العام على التحرير داليا عماد

باسم سمرة: اللي بتديله أكتر من قيمته بينسى حقيقته

أهل مصر
باسم سمرة
باسم سمرة
اعلان

شارك الفنان باسم سمرة صورة له مع متابعة عبر حسابه الرسمي بموقع إنستجرام، وهو يشرب سيجارة وهو على ضفاف النيل معلقا عليها:"في الزمن ده اللي بتديله أكتر من قيمته بينسي حقيقته"، يأتي ذلك بعد إنهاء أزمته مع الفنانة رحاب الجمل.

وقال الدكتور أشرف زكي، نقيب الممثلين، إن باسم سمرة ورحاب الجمل اعتذرا على ما بدر منهم على السوشيال ميديا من اتهامات، مشيرا إلى أن قرار إيقافهم ساريا لحين أخذ رأي مجلس الإدارة غدا.

أضاف "زكي" خلال مداخلة هاتقية مع برنامج آخر النهار، مساء الأحد، مع محمد الباز، على قناة النهار، أنه عاد من جنازة هادي الجيار إلى منزله، ففوجئ بزيارة باسم سمرة ورحاب الجمل.

تابع: الاثنين جاءا معا، وقالوا لي إحنا جئنا نصالحك ونعتذر لك، ودي لحظة غلط ولحظة شيطان، وإحنا غلطنا، ونرجو من النقابة تقبل اعتذارنا وإحنا حبايب.

وواصل: قلت لباسم ورحاب أنا رافض بشكل قاطع اللي حصل، وإننا نعمل في بعض كده، وكمان على السوشيال ميديا.. ممكن نختلف لكن في بيت اسمه النقابة نلجأ له، والاثنين أبدوا شديد الأسف.

وقبلها كتبت رحاب الجمل، عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك": "الممثل السكران، لما تبقي سكران وتدخل فرح وتضرب زميل نجم بالكوع ويسامحك لأنه مستغلبك ومستضعفك، أنت بقي تعتبر أن ده حق مكتسب".

وأضافت الجمل: "بعدها بحوالي شهرين تدخل حفلة وتشتم وتهين مغني شاب ويكبر للناس اللي تدخلت في الموضوع ويسامحك بردو تعتبره حق مكتسب، لكن تدخل بالأمس بروفة فيلم وأنت سكران وعايز كمان تلف حشيش ولما نعترض تشتم وتهين زمايلك وتغلط وتتلفظ بأقذر وأسفل الشتائم قدام الأغراب في مكان عام ويخرجوك من المكان بالأمن والجاردات وفضايح".

إقرأ أيضاً:
اعلان