اعلان

حفيد عماد رشاد يتعرض لحادث في عينيه

عماد رشاد
عماد رشاد

كشفت ياسمين عماد، إبنة الفنان عماد رشاد، عن تعرض نجلها أدهم، لحادث في عينيه أمس الجمعة، على أثرها نقل لأحد المستشفيات بالقاهرة لكي يجري عملية جراحية، طالبة من محبيها بالدعاء له لكي يتماثل الشفاء العاجل في أقرب وقت.

وكتبت ياسمين، عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك: :اكتب لكم ودموعي تغمرني وقلبي يعتصر فأنا أم لأجمل وأطيب خلق الله، ابني وقرة عيني أول فرحتي ونصف عمري، مستقبلي وعمري القادم وعملي اللي هيكمل في الدنيا بعد ما امشي، أدهم، على قد حبي لضنايا علي قد وجع قلبي اللي اتعصر من الألم على عينه.

أشارت ياسمين: 'لكن جامدة وشاكرة وراضية بما كتبت عليا يا رب.. راضية ومحتسبة وأتمني إن أي ابتلاء بيحصل يكون سبب في قربي وقرب ابني منك يا رب العالمين.. بس الرضا بالمكتوب عمره ما هيخليني أبطل ادعي لك يا رب العالمين.. يا رب يا قادر علي كل شيء ترجع لابني نور عنيه.. يا الله يا مالك الملك يا شافي يا معافي .. رجع لابني وحبيبي وقرة عيني نور عنيه'.

وأضافت: 'يا رب ما حد يزهق مني طلبت منكم تدعو لأدهم وممتنة وبحمد ربنا على كم الدعاء اللي جاله بس طمعانة في كرمكم وفي حبكم وفي إخلاصكم وفي قربكم من ربنا.. يمكن تكون من نصيبكم الاستجابة'.

واختتم ياسمين حديثة:'أرجوكم الدعاء يغير القدر.. وربنا قالها صريحة ادعوني استجب لكم.. يمكن دعائي لوحدى مش كفاية أرجوكم ساعدوني وادعوا معايا في كل صلاة وكل ما تفتكروا ادعوا لأدهم ابني ربنا يرد له نور عينيه .. اللهم استجب يا رب'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
«بابا المجال».. الأهلي يضرب مازيمبي بـ «التلاتة» ويتأهل لنهائي دوري أبطال إفريقيا للمرة الخامسة على التوالي