اعلان

على غزلان يستعد لطرح أغنية "أنا دولة" مع مروة ناجي: تناقش قضية التحرش

علي غزلان ومروة ناجي
علي غزلان ومروة ناجي

يستعد اليوتيوبر على غزلان لطرح أحدث أغنية له بالتعاون مع المطربة مروة ناجي، بعنوان 'أنا الدولة'، وتناقش قضية التحرش في مجتمعنا المصري، موضحا أنها راب وقدم أغنية في العام الماضي تناقش التنمر والعنصرية .

وأكد على غزلان أنه ليس مطرب راب ولكن يحب سماع نوعية تلك الأغاني ويقدم من خلال أغانيه حلول لقضايا المجتمع، موضحا أنه أنفق على الفيديو كليب من ماله الخاص.

ونشر علي غزلان عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي فيس بوك بوستر أغنية 'أنا دولة' معلقا:' أنا مش رابر بس شخص بحب الراب وبحب أسمعه، كل سنه بعمل كليب بيناقش قضيه في المجتمع وبقدملها حلول السنه اللي فاتت عملت عن التنمر'.

وأشار علي غزلان:'السنه دي بقدملكوا كليب (أنا دولة) الكليب بيناقش قضيه التحرش من كل الزوايا، 7 شهور شغل واجتماعات ومناقشات ودراسات عشان نطلع بكليب بيناقش كل حاجه عن ظاهرة التحرش وحلولها ومجهود وتعب اكتر من ١٢١ شخص'.

وأضاف:'الكليب صرفت عليه من جيبي عشان يطلع بالشكل اللي هتشوفوه، مروة كان حلم من أحلامي إني أحضر لها حفلة في الأوبرا دلوقتي بتشاركني في عمل واحد هو أنا بحلم؟ هتشوفوا كليب مش هيبقي هزار ولا رقص ولا ضحك'.

واختتم علي غزلان:'هو فن هادف بسعي اني اقدمه بالطريقه اللي شايف أنها تقدر توصل لكل الناس وكل الفئات العمرية عرضنا الكليب علي المجلس القومي للمرأة وعجبهم وقرروا يرعوه لإيمانهم بالقضية وبشكرهم جداً الكليب هينزل بعد بكرة يوم الأربعاء الساعه ٦ مستني دعمكم لو عجبكم'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً