اعلان

رامز جلال يسخر من محمد هنيدي: نجم الكدب

رامز جلال
رامز جلال

سخر الفنان رامز جلال من النجم محمد هنيدي، خلال تواجده ضيفا في حلقة اليوم برنامج رامز عقله طار، والذي يعرض عبر فضائية MBC مصر في تمام السادسة والنصف.

وسخر رامز جلال من الفنان محمد هنيدي خلال حلقة اليوم برنامج رامز عقله طار، وقال: 'عملنا ليه فيست بتاع أطفال.. وإيه الجزمة اللي لابسه دي والسواد اللي أنت لابسه دي بدلة غطس يا هنيدي، ده أنت نجم الكدب الكبير'، كما سخر منه على الألعاب التي يلعبها حيث قال رامز أنه يحب لعب :'لعبة المكرونة بالقلم'.

وقال رامز جلال عن محمد هنيدي خلال حلقة اليوم برنامج رامز عقله طار:'كوميديان رسم خريطة الكوميديا في التسعينات بعدما كان النجم لازم يكون طوله كبير دلوقتي ممكن يبقى قد كفة الأيد.. منى زكي وقعت في غرامة شلال الضحك لا ينطفئ في الآونة الأخيرة أصابته لعنت السوشيال ميديا أفلام يعمل إعلانا شغال بقوله فوق لنفسك الفلوس مش كل حاجة.. معانا سعيد السينما المصرية صغير الحجم كبير الموهبة محمد هنيدي'.

ووقع في فخ برنامج رامز جلال في الحلقات السابقة، دينا الشربيني، المطرب أحمد سعد، وحمو بيكا و الراقصة البرازيلية لورديانا، ودينا محسن ويزو، ورمضان صبحي لاعب بيراميدز ومحمد مجدى أفشة لاعب الأهلي ومنتخب مصر ولاعب منتخب الهلال فهد المولد.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة مانشستر يونايتد وبيرنلي (0-0) في الدوري الإنجليزي (لحظة بلحظة) | انطلاق المباراة