اعلان

الحلقة 12 برنامج رامز عقله طار.. معتصم النهار كاد أن يموت في المقلب: عامل عملية في بطني

رامز جلال
رامز جلال

أبدى الفنان اللبناني معتصم النهار، غضبة من رامز جلال بسبب وقوعه فريسة في مقلب برنامج رامز عقله طار خلال حلوله ضيفا في حلقة اليوم من برنامج رامز عقله طار الذي يقدمه رامز جلال، في الحلقة 12 برنامج رامز عقله طار ​والتي تعرض عبر فضائية MBC مصر.

وبعدما كشف رامز جلال عن مقلبه قال له معتصم النهار:'يا أخي حرام أنا عامل عملية في بطني'، موضحة أنه كان من الممكن أن يحدث له ضرر كبير بسبب سقوطه من الأعلى.

حلقة اليوم رامز عقله طار

وسخر رامز جلال من معتصم النهار وقال:'ده واقع في لبن بودره.. نازل يصور إعلان وإيه الدقن دي.. دي دقن أوردغان جزمة بيضا وتيشرت أسود.

معتصم النهار مع رامز جلال

وقال رامز في حلقة اليوم برنامج رامز عقله طار عن معتصم النهار:'الحلقة دي النهارده هتبقى نار لأن في مهزلة بتحصل وهنتشحور كلنا.. الفن مبقاش الفن اللي مربي عضلاته والسبب في الشهرة اللي بيلعبه حديد ويربي دقنه يبقى نجم.. صالات الجيم بقت السبب طيب اللي في ملامح أوس أوس مين هيعبره.. النهارده جايب أهم واحد.. مهند الدراما العربية وفتي البنات من بيروت للشرابية'.

موعد عرض رامز عقله طار

ويعرض برنامج 'رامز عقله طار' يومياً عقب مدفع الإفطار مُباشرة على 'MBC مصر' الساعة 6:30 مساءً، ويُعاد على 'MBC مصر' 12:00 منتصف الليل.

WhatsApp
Telegram