اعلان

قبل حفلة الساحل.. رامي صبري يستعد لطرح "بيحرك في المشاعر" قريبًا (صورة)

رامي صبري بيحرك في المشاعر
رامي صبري بيحرك في المشاعر

روج الفنان رامي صبري، لأغنيته الجديدة 'بيحرك في المشاعر'، والتي يستعد لطرحها على موقع الفيديوهات 'يوتيوب'، خلال الأيام القليلة المقبلة.

حفل رامي صبري في الساحل

ويستعد أيضًا رامي صبري، لإحيائه حفلًا غنائيًا في إحدى القرى بالساحل الشمالي، ضمن حفلات موسم الصيف، والمقرر إقامتها يوم الخميس 26 أغسطس.

رامي صبري

رامي صبري و 'حالة اكتئاب'

وكان طرح الفنان رامي صبري دويتو 'حالة اكتئاب'، الذي يغنيه مع شقيقه كريم صبري، الذي لقي مصرعه غرقًا فى ترعة المريوطية بمنطقة البدرشين بمحافظة الجيزة، وأعلن عنه خلال الفترة الماضية.

رامي صبري وشقيقه كريم

ونشر رامي صبري عبر صفحته الشخصية بموقع التواصل الاجتماعي 'فيسبوك' الدويتو'، وعلق عليه: 'هتسمعوا دويتو حالة اكتئاب اللي كلنا حضرناه في الفترة اللي فاتت بعد وفاة أخي الغالي كريم صبري'.رامي صبري وشقيقة حالة اكتئاب

وأضاف: 'دايما كنت بقول لكريم نغني مع بعض وهو كان بيرفض لسبب إنه عاوز يغني أول أغنية من غير مساعدتي، ودا كان من وجهة نظره اللي مكنتش مقتنع بيها.. بس كنت دايما بسيبه براحته.. لحد لما توفى في صدمة ليا وللجميع'.

وتابع: 'كنت غالي عليا أوي يا حبيبي.. في الجنة إن شاء الله.. ربنا يرحمك ويصبرنا انا ووالدتك ووالدك واخواتنا علي غيابك وعدم وجودك معانا في البيت.. ياريت كل اللي يشوف الفيديو يدعيله'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة الأهلي والاتحاد السكندري (0-0) في الدوري المصري اليوم (لحظة بلحظة) | ضغط من الأهلي