اعلان

هجوم شديد على سمية الخشاب ومحمد رمضان بعد وصلة رقص بمهرجان الجونة (فيديو وصور)

محمد رمضان وسمية الخشاب
محمد رمضان وسمية الخشاب

نشرت الإعلامية بوسي شلبي عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير 'إنستجرام'، مقطع فيديو لوصلة رقص للفنانة سمية الخشاب ومحمد رمضان من مهرجان الجونة.

مهرجان الجونة 2021

وظهرت سمية الخشاب في الفيديو بفستان أسود اللون وهي تؤدي وصلة مع محمد رمضان، و تفاعل متابعي بوسي مع الفيديو بالعديد من التعليقات منها 'مش فاهم هي الناس دي على طول بترقص مبتعملوش حاجة إلا الرقص'، و 'امتى بتكبروا وتعقلوا'، و'هو لف يرقص معاها وهي معبرتوش أحسن'، و'حاسس أنك منزلة البوست عشان تحرجيهم .. الفيديو دمه تقيل أوى'.

A post shared by بوسي شلبي (@boosy17)

ومن التعليقات أيضاً، 'سميه الخشاب بصراحة ملكيش اي ستين لازمة في المهرجان ده خالص وباين أن محمد رمضان مش طايقك عشان وشك كان وحش عليه في مسلسل رمضان اللي فات عشان المسلسل فشل ومتشفش بسببك'، و 'هو رمضان قلب ستيل أحمد زكي ليه الله يرحمه'، و 'والله تقليده الأعمى لأحمد زكي وفراغه السينمائي اللي سابه من بعده هو اللي وصل الكائن ده لكده'.

يشار إلى أن مهرجان الجونة السينمائي افتتحت فعالياته يوم 14 أكتوبر الماضي بحضور عدد كبير من الفنانين، ومن المقرر أن يعقد حفل الختام يوم لجمعة المقبل 22 أكتوبر، ويشارك في مهرجان الجونة مجموعة من الأفلام المميزة، منها، فيلم مقصورة رقم 6، للمخرج الفنلندي يوهو كوسمانين و'واقعة' للمخرجة الفرنسية اُودري ديوان و'ثانية واحدة' للمخرج الصيني زانج بيمو، و'عَلي صوتك' للمخرج المغربي نبيل عيوش، و'كوستا برافا' للمخرجة اللبنانية مونيا عقل.

كما يعرض في المهرجان في دورة هذا العام 7 أفلام مصرية منها فيلم 'ريش' للمخرج عمر الزهيري الحاصل على جائزة أسبوع النقاد بمهرجان كان السينمائي و'أميرة' للمخرج محمد دياب الحاصل على ثلاث جوائز من مهرجان البندقية و'قمر 14' للمخرج هادي الباجوري.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً