اعلان

مي كساب عن أسباب حذف صورها على "إنستجرام": "مسحت كل لحظه مش عاوزة أشوفها"

مي كساب
مي كساب
كتب : أهل مصر

كشف الفنانة مي كساب، الأسباب التي دفعدتها لحذف صورها من على موقع الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام"؛ بعد تعافيها من إصابتها بفيروس كورونا المستجد.

وأضافت "كساب" في رسالة طويلة كتبتها عبر نفس الحساب، أنها أصبح لديها صورة أوضح ومختلفة وبشكل أكبر على وأقرب للحقيقة عن الحياة حولها، معلقة: "ندمت علي كل لحظة ظلمت فيها نفسي أو ظلمت حد من اللي بأحبهم وبيحبوني".

أضافت الفنان عبر "إنستجرام": "اللي بتكتب دلوقتي مي بس بتاعه 2010، بس بمخ العشرين سنة اللي إشتغلت فيهم ونجحت وأخفقت بسبب ظروف وأوضاع إتفرضت عليه، بس الحمد لله راضيه تمام الرضا علي كل ابتلاء وكل مشكله إتحطيت فيها، لأن في الآخر ربنا سبحانه وتعالي كان بيحلهالي في الاخر عشان أقدر نعمه".

وتابتع: "مسحت كل لحظه مش عاوزة أشوفها تاني عشان بتفكرني إني كنت مش أنا، وسبت كل لحظه وكل صوره بتعبر عني وعن اللي جوايا وعن أكتر حاجات مأثره جوابا كفنانه وكإنسانه، مسحت كل صوري العائليه، ولو إن دي مش أنا لحد ما أرجع أنا، وأسجل لحظاتي الحلوه مع عيلتي الجميله، أكبر نعمه من رب العالمين جوزي وأولادي وأهلي وأصحابي وزملائي، رفاق الرحله الأوفياء الصادقين، السند والضهر اللي خلاني أعرف أعدي الـ ١١ سنه دول".

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
حرب المستقبل.. أقمار صناعية تكشف حفر الحوثي منشآت عسكرية تحت الأرض