اعلان

محمد محمود عبد العزيز يحيي ذكرى وفاة والده بكلمات مؤثرة

محمد محمود عبد العزيز ووالده
محمد محمود عبد العزيز ووالده

أحيا الفنان محمد محمود عبد العزيز الذكرى الخامسة لوفاة والده الساحر الفنان محمود عبد العزيز، والتي تحل ذكرى وفاته غدا الجمعة .

إحياء ذكرى محمود عبد العزيز

وكتب محمد محمود عبد العزيز عبر موقع تبادل الصور والفيديوهات ' انستجرام' قائلاً: ' غداً 12 نوفمبر 2016، الذكرى رقم 5 للرحيل، للفراق لكل معانى الألم و الاشتياق.. واه وألف اه من الاشتياق'.

وتابع محمد عبد العزيز: ' نصيحة لو ليك حد بتحبه وواحشك أوي.. ومازال حي يرزق روحله ما تكلموش فى التليفون واملى عينك منه، شم ريحته واتكلم معاه في أي حاجة استمتع بوجوده، ولو كان بعيد أوي و صعب تشوفه اتصل بيه، اسمع صوته و سمعه صوتك حسسه اد ايه هو مهم بالنسبالك و فارقلك قوله انك بتحبه حتى لو كانت الكلمه مالهاش مكان في الحوار'.

وأضاف: 'أما لو كان رحل إلى دار الحق.. اعمل زيي اكتبله رسايل و اتصل برقمه اللي ممكن يكون اتلغى بس حسس نفسك إنه لسه موجود لحد ما تروحله و تتقابلوا تاني في مكان مفيش فيه مكان للوجع أو الفراق.. (أسألكم الفاتحة والدعاء لأبويا و لكل من رحلوا عنا)'.

وفاة محمود عبد العزيز

والفنان محمود عبد العزيز في يوم السبت 12 نوفمبر 2016 بعد صراع مع المرض عن عمر يناهز 70 عاما في الساعة الثانية عشر، ودفن بمقابر أم جبيبة بالورديان بالقرب من منزله الذي تربى فيه.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً