اعلان

فيفي عبده:"مش هتوب دلوقتي.. ودي حاجه بيني وبين ربنا"

الفنانة فيفي عبده
الفنانة فيفي عبده
كتب : أهل مصر

قالت الفنانة فيفي عبده، ردًا على سؤال إن فلوس التمثيل والرقص مش حلال،: مقدرش أقول إن الرقص أو التمثيل حلال أو حرام، وأنا عملت كده وأنا صغيرة وكبرت بفني والجمهوري عرفني '.

وقالت فيفي عبده، خلال حوارها ببرنامج 'حبر سري' مع الإعلامية أسما إبراهيم، على قناة القاهرة والناس،'مش هقدر أقول إني أتوب، وأنا بعمل شغل وبتعب فيه و التوبة دي علاقة بيني وبين ربنا'.

وأشارت الفنان فيفي عبده إلى أنها حال امتلاكها ملهى للرقص والسهر ستختار الراقصات دينا ولوسى للعمل فيه، مؤكدة أنها تحب الراقصة صافينار وتتميز بخفة دمها.

وتابعت: 'أنا بحب صافينار جدا وهي دمها خفيف وواخدة شوية من خفة دم المصريين وفيه أجانب راقصات كويسين جدا ولكن عندنا الروح والدم مهمين للنجاح في الأعمال الفنية'.

وفي وقت سابق، كانت قد أثارت الفنانة فيفي عبده الجدل على حسابها الخاص بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام بعد نشرها مقطع فيديو كشفت من خلاله عن بحثها عن شخص (ابن حلال) يدير لها حساباتها على مواقع التواصل الاجتماعي، بسبب عدم مقدرتها على التعامل مع هذه المواقع.

وخلال الفيديو قالت فيفي عبده: «مساء الفل عليكم من مصر أم الدنيا، أنا متضايقة أوي، مغيرين حاجات كتير في السناب والإنستجرام، وأنا لازم أتعلمها عشان الجمهور».

وتابعت: «عايزة بنت تكون بنت حلال، لأن الثقة عندي معدومة، عايزة بنت أو راجل ابن حلال يبقى جنبي، ويكون ملم بكل ما هو جديد في مواقع التواصل الاجتماعي، ويعلمني، فأنا بدوّر على حد كده لو لقيتوا ابقوا قولولي'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة الأهلي والجونة في الدوري المصري اليوم (لحظة بلحظة) | التشكيل