اعلان

بعد سخريتها منه.. سماح أنور:"لو محتاجة فلوس هروح برنامج رامز جلال"

سماح أنور
سماح أنور
كتب : اهل مصر

سخرت الفنانة سماح أنور الجدل في منشور لها على موقع التواصل الاجتماعي" فيسبوك" من مشاركة فان دام في برنامج "رامز موفي ستار" الذي يقدمه النجم رامز جلال، منذ أيام، لتعود وتتحدث مجددا في نفس الأمر.

علقت سماح أنور على كتابتها: "الواحد كل ما يشوف بلوة فان دام يحمد ربنا علي قلة الشغل"، قائلة: "الإفيه حكم، والكوميدينات هيفهموا، لكن الناس اللي واخده الحياة جد مش هتفهم، أنا بالنسبة لي فاندام بيعمل برنامج مقالب عربي، وبيقابل نجوم الشرق الأوسط لأن النجم العالمي أكبر من نجم الشرق الأوسط فلما نشوفوا وهو بيبتهدل شوية كان شيء غريب فالإفيه حكم"، حسب تصريحاتها في برنامج "ضرب نار" عبر شاشة "القاهرة والناس".

وتابعت: بحب برنامج رامز جلال وبتفرج عليه، ولا أمانع الظهور فيه لو أنا محتاجة الفلوس هروح، لأن ده شغل، والبرنامج مسلي جدا وكل الناس اللي بيشتموه بيتفرجوا عليه، هو فيه حاجة فاشلة بتستمر؟، هو شغال سواء روحتي أو لأ، الموضوع مالوش علاقة بالأخلاق والمبادئ.

وفي سياق آخر، أكدت الفنانة سماح أنور، أن محمد رمضان نجم كبير في مصر ويستنفذ من رصيده بما يفعله من تصرفات تضر شعبيته، قائلة: "محمد رمضان نجم كبير فى مصر وبيأخذ من رصيده بتصرفاته ودي قصة الشخصية وكل واحد مسئول عن قصته".

وأضافت الفنانة سماح أنور، في تصريحات تلفزيونية، أن محمد رمضان ممثل عظيم لم يستغل بعد واختياراته يجانبه الصواب بصورة كبيرة، متابعة: "محمد رمضان بيختار غلط جماهيريا بس ويعتمد على التنشين الجماهيري".

وردت الفنانة سماح أنور، على موقفها من تجسيد شخصية أم محمد رمضان في أعمال فنية، قائلة: " ليه لا معملش الدور مع محمد رمضان ولكن أنا هيبقى عندي تحفظ على الدور شكلا لأني مش هبقى مقنعة وشكلي مش كبير لدرجة أني أجسد أم محمد رمضان".

WhatsApp
Telegram