اعلان

لسه فيه قضايا تانية.. محامي شيرين يفجر مفاجأة جديدة لموكلته مع حسام حبيب ووالده

شيرين وحسام حبيب
شيرين وحسام حبيب

تحدث محامي الفنانة شيرين عبد الوهاب، ياسر قنطوش، عن تفاصيل تصالحها مع طليقها الفنان حسام حبيب، وذلك خلال مداخلة هاتفية مع الإعلامية لميس الحديدي، ببرنامجها 'كلمة أخيرة'، المذاع عبر قناة أون.

وقال ياسر قنطوش:'الناس كلها عارفة أن كان فيه بلاغين خاصين بالفنانة شيرين عبد الوهاب فيما يتعلق بالسيارة و وقضايا العنف الأسري، ودخلنا النيابة واتحقق مع شيرين وفي النهاية حسام حبيب رجع الحاجة وأحنا النهاردة توجهنا للنيابة العامة وتم التنازل، بعد ما تأكدنا من حاجتنا و استلمناها وكفى المؤمنين شر القتال، وبشكر حسام حبيب لأنه بص للمودة والعشرة السابقة اللي بينهم ورجع الحاجة'.

وأضاف محامي شيرين عبد الوهاب قائلا:' حسام رجع العربية المرسيدس اللي كانت البلاغ الأساسي في الموضوع، رجعها الأربع اللي فات لحد الفنانة في بيتها و استلمناها بمحضر أستلام رسمي وعمل توكيل بنقل ملكيتها وأحنا النهاردة خدنا المستندات دي وقدمناها لنيابة شرق القاهرة الكلية والناس تفهموا الوضع والأمور تمام بالنسبة للواقعتين دول تحديدا'.

وعن وجود اي بلاغات أخرى بين الثنائي شيرين وحسام حبيب تابع ياسر قنطوش قائلا:'مفيش غير بلاغ واحد عامله حسام في واقعة سب وقذف وهو شأنه عايز يكمل يكمل عايز يتنازل يتنازل، متشغلناش قانونيا لأننا عارفين وقعها ايه وعندنا رد قانوني'.

كما أكد محامي شيرين عبد الوهاب وجود بلاغين من شيرين منذ فترة ضد والد حسام حبيب ،قائلا:' لسه فيه بلاغين في النيابة محل تحقيق لحد النهاردة'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً