اعلان

أسامة منير: نجمات كبار اتصلن بـ"أنا والنجوم وهواك" لحل مشاكلهن العاطفية (فيديو)

أسامة منير
أسامة منير
كتب : أهل مصر

كشف الإعلامي أسامة منير، عن أن هناك نجمات كبار اتصلن به في برنامج 'أنا والنجوم وهواك' لأخذ نصائح في مشاكلهن العاطفية، مشيرا إلى أنهن غيرن أصواتهن ولم يكتشف ذلك إلا بعد سنة وأحيان سنتين عندما اعترفن له.

أسامة منير: مكالمات أنا والنجوم وهواك 'حقيقية'

وقال أسامة منير، خلال حواره مع الإعلامي جميل سعيد في برنامج 'أنا سعيد' المذاع على قناة 'القاهرة والناس': 'مكالمات برنامج أنا والنجوم وهواك كلها حقيقية بنسبة مائة في المائة ومبعرفهاش احنا بنبقى هوا فأنا ببقى قاعد بقرأ الرسائل والمخرج أمامي موطي صوته وبيستقبل المكالمة ويبصلي واعرف إني في مكالمة'.

وأضاف أسامة منير: ' جاتلي مكالمات تليفون كتير وبعد فترة أبقى قاعد في قعدة فيها حد من زملائنا الممثلين الكبار تقولي أنا كلمتك في البرنامج أقولها إمته تقولي بس غيرت صوتي، يعني نجمات كبار كلمتني عندها مشكلة بجد مقالتش اسمها وغيرت صوتها عشان معرفهاش وعدت ومعرفتش'.

وعن سبب لماذا لم تكلمه بشكل شخصي وكلمته عبر البرنامج، أوضح أسامة منير: ' لسبب واحد هي مش عاوزة تقول مشكلتها قدامي ومش عايزاني أكون عارف هي إيه مشكلتها بس هي بالطريقة دي هتعرض مشكلتها محدش خالص في الدنيا هيعرف هي مين ولا أنا حتى وبديها الحل وأنا كمان فير جدا لأني مش متعاطف معاه شوية عشان دي زميلتي أو صاحبتي'.

برنامج 'أنا والنجوم وهواك'

تجدر الإشارة إلى أن برنامج ' أنا والنجوم وهواك' يقدمه الإعلامي أسامة منير، كل يوم أحد وثلاثاء من كل أسبوع، من الساعة 12 إلى 2 بعد منتصف الليل.

وهو من أكبر وأهم برامج إذاعة نجوم إف إم، الذي يتحدث عن الحب والعلاقات الرومانسية، كما أنه الأول من نوعه في مصر والوطن العربي، حيث يتلقى الإعلامي المتميز أسامة منير مكالمات من المستمعين ويتبادلون الآراء حول مشاكلهم العاطفية بشكل موضوعي و يقدم لهم أسامة منير النصائح لحل مشاكلهم.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً