اعلان

إيناس النجار ضيفة برنامج “من غير نفسنة.. الليلة

ايناس النجار
ايناس النجار
كتب : منة حسين

تحل الفنانة إيناس النجار، ضيفة في برنامج 'من غير نفسنة'، الذي تقدمه كلً من الفنانة انتصار وبدرية طلبة ونوليا على شاشة قناة “هي”، اليوم في تمام الساعة العاشرة مساءً.

وتشهد حلقة إيناس النجار، العديد من المفاجآت التي تكشفها عن الوسط الفني وعلاقتها بزملائها، وأيضًا كيف دخل عالمت الفن وعلاقتها بالنجوم وسبب غيابها الفترة الماضية.

إيناس النجار ضيفة برنامج 'من غير نفسنة'

‎“من غير نفسنة” برنامج نسائي ساخر يقدمه كل من الفنانة انتصار وبدرية طلبة ونوليا، يعرض يوميًا من السبت إلى الثلاثاء، ويقدم عددًا من القضايا الاجتماعية بطريقته الساخرة والخاصة من خلال استضافة عددًا من الشخصيات المؤثرة على السوشيال ميديا والمشاهير والفنانين لمعرفة آرائهم.

إيناس النجار

وكانت الممثلة إيناس النجار، قد حلت ضيفة على برنامج 'أنا سعيد'، تقديم الإعلامي سعيد جميل، المذاع على قناة 'القاهرة والناس'.

وقالت إيناس النجار، إن الخيانة بالنسبة لها خط أحمر إلا في حالات معينة، مردفة: 'لو حصلت الخيانة مرة أو لو حصلت صدفة ممكن أسامح'.

وأضافت: 'احنا بني ادمين وبشر بنغلط، ولو حصل خيانة الراجل غلط مرة هسامح لو مرتين هسامح برضه، لكن مش كل شوية خيانة'، متابعة: 'احنا دلوقتي بقينا الفترة دي بنتكلم عن الست قوية أو ضعيفة احنا دلوقتي في مجتمع الست لازم تحافظ على جوزها بس متبقاش ضعيفة او قليلة'.

وأكملت: 'اللي يكيد الراجل ان الست تنجح وتحلو وتبقى أحلى من لما كانت معاه ميعرفش حاجة عنها تختفي من حياته، وتبقى حلم بالنسبة لة، ومهما حاول يرجع تاني ميعرفش يكلمها ولا يوصل لها'.

WhatsApp
Telegram