اعلان

كارين نوالي تكشف لـ"أهل مصر" اسمها الحقيقي: لقب عائلتي سبب لي مشاكل

كارين نوالي
كارين نوالي
كتب : ندى صدقي

تحدثت المطربة كارين نوالي عن العديد من الأمور التي تهم محبيها ومتابعيها ومنها اختيار لقبها واسمها الحقيقي وعن نجاح أغنية راح وغاب وعن بدايتها الفنية وكذلك عن تعرضها لطاقة سحر لا تستطيع الخروج منها.

كارين نوالي وإختيار إسمها

وقالت المطربة كارين نوالي في تصريح خاص لـ'أهل مصر' متحدثة عن سر اختيارها هذا الاسم: 'الاسم هو لقب عائلتي وهي نوالي وكارين اسم شهرة اخترته وقت نزول أول أغنية سنجل لي وكانت أغنية على بالي وهي كلمات أحمد شتا ومن ألحان خالد هنيدي ، وكان في بداية حياتي الفنية بعد رجوعي من الإمارات'.

وتابعت: 'كان اسم عائلتي نوالي مسببلي مشاكل لإنه كان بيقرأ غلط وفي نفس الوقت كان عندنا موديلز في الأغنية بترقص وتعمل استعراضات اسمها كارين عجبني جدا، وكنت بسافر كتير فالاسم ده كان منتشر برة أكتر'.

نجاح راح وغاب وبدايتها الفنية

وأردفت: 'ربنا أراد نجاح أغنية راح وغاب، لأني اشتغلت على نفسي كتير أوي، والأغنية دي اختارها المنتج رياض الهمشري لما كان عايش هنا فمصر وأيضا الملحن وليد سعد هو إللي ساعدني كتير في تحضيرات ألبوم 'ألف وعد'.

وتابعت قائلة: 'كل الناس اللي وقفت معايا في بدايتي الفنية هما إللي خلو عندي ثقة كبيرة في نفسي وفي موهبتي وخلوني أصدق حلم إني أكون مطربة وصوتي يوصل لأبعد مكان في الدنيا'.

وواصلت: 'لسة محققتش كل ما بتمناه بس الحمد لله، ربنا رايد إني أرجع للناس تاني، وأنا مقلة في الظهور طبعا بسبب الظروف إللي أنا حاولت أوضحها للناس الفترة السابقة وهي معاناتي مع السحر وأنا حولي طاقة سلبية كبيرة جدا مخلياني مش قادرة أركز في أي حاجة'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة مانشستر سيتي وتوتنهام (0-0) في الدوري الإنجليزي (لحظة بلحظة) | ضغط من السبيرز