اعلان

المولودة الجديدة.. مصدر يكشف سبب طلاق أحمد سعد وعليا بسيوني

أحمد سعد وعلياء بسيوني
أحمد سعد وعلياء بسيوني
كتب : ندى صدقي

كشف مصدر مقرب من أسرة الفنان أحمد سعد، أسباب انفصاله عن وزوجته عليا بسيوني؛ بعد زواج دام لمدة ثلاثة سنوات، وأسفر عن إنجاب طفلتين.

وقال المصدر لـ'أهل مصر'، إن الطلاق تم نتيجة وجود العديد من الخلافات الأسرية بين أحمد سعد وعليا البسيوني.

أحمد سعد وعليا بسيوني

أحمد سعد وعليا بسيوني

وأضاف، أن آخر مشكلة بينهما قبل الطلاق، كانت بسبب مولودته الآخيرة ''مريم''، التي تعرضت لحادث في الوقت الذي كان أحمد سعد متواجدا في الساحل الشمالي ولم يعد القاهرة.

طلاق أحمد سعد وعليا بسيوني

بداية الأمر عندما نشرت عليا بسيوني أمس منشور عبر صفحتها الرسمية على 'إنستجرام'، تفصح فيه عن إتمام الطلاق بينها وبين أحمد سعد، مؤكدة أنه تم برغبة منه هو، حيث قالت عليا: ''الحمد لله على كل شيء، تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناءً على رغبته، حابة أشكر أحمد جدًا على أصله غير الطيب ومعدنه السيئ، وحابه أقوله شكرًا على قرارك اللحظي غير الموفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة، اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا'.

وتابعت: 'حاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الأسرة دي، وعشان المشوار اللي أنا ابتديته ومكنتش حابه إنه ينتهي، شكرًا على توقيتك الجميل، وأنا قاعدة ببنتي 3 أيام وأنت مش عارف حاجة عشان مشغول في الساحل وخروجات وبعدها شغلك'.

وأضافت: 'أكبر شكر على المقلب اللي أنا أخدته في العلاقة دي، واللي كنت فاهمه إن ليها قيمة، ببني وبضحي وبتنازل عشانها وانت طلعتها ولا تسوى، وربنا معايا أنا وبناتي في اللي جاي، وينتقم منك ويديلك على قد كل حاجة حصلت'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة الزمالك ودريمز الغاني في نصف نهائي الكونفدرالية (لحظة بلحظة) | ليلة الحسم