اعلان

أحمد سعد يظهر برفقة نجم كرة السلة الأمريكي ليبرون جيمس

أحمد سعد
أحمد سعد

نشر الفنان أحمد سعد صورة تجمعه بنجم كرة السلة الأمريكي الشهير ليبرون جيمس، وذلك عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

وعلق أحمد سعد على الصورة التي نشرها: 'صورة مع أعظم لاعب باسكت بول في تاريخ اللعبة الأمريكي :ليبرون جيمس'.

أحمد سعد يظهر برفقة ليبرون جيمس

انفصال أحمد سعد وزوجته

وآثارت مصممة الأزياء علياء البسيوني جدلا كبيرا بعد رسالة وجهتها على حسابها بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، أعلنت فيها طلاقها من الفنان أحمد سعد، بعد إنجابهما فتاتين، وذلك عبر خاصية ستوري حسابها بموقع إنستجرام.

وكتبت علياء عن انفصالها: 'الحمد لله على كل شيء، تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناءً على رغبته.. حابة أشكر أحمد جدًا على أصله غير الطيب ومعدنه السيئ وحابه أقوله شكرًا على قرارك اللحظي غير الموفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة، اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الأسرة دي'.

وتابعت علياء بسيوني حديثها: 'وعشان المشوار اللي أنا ابتديته ومكنتش حابه إنه ينتهي.. شكرًا على توقيتك الجميل وأنا قاعدة ببنتي 3 أيام وأنت مش عارف حاجة عشان مشغول في الساحل وخروجات وبعدها شغلك'.

وواصلت علياء بسيوني قائلة: 'أكبر شكر على المقلب اللي أنا أخدته في العلاقة دي واللي كنت فاهمة إن ليها قيمة ببني وبضحي وبتنازل عشانها وانت طلعتها ولا تسوى وربنا معايا أنا وبناتي في اللي جاي وينتقم منك ويديلك على قد كل حاجة حصلت'.

WhatsApp
Telegram