اعلان

طارق الشيخ يطرح أغنيته الجديدة آسف يا نفسي

طارق الشيخ
طارق الشيخ

طرح الفنان طارق الشيخ، أحدث أغانيه، التي تحمل اسم: آسف يا نفسي، وذلك عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، ومنصات الأغاني المتنوعة.

أغنية آسف يا نفسي من ألحان طارق الشيخ، وكتب كلماتها فضل الراوى وتوزيع محمد جابر.

وتقول كلمات الأغنية: ياما ناس بتضحك على نفسها، عشان تجيب الراحة لنفسها، كل واحد فينا نفسه مرة واحدة يلاقي نفسه، ويقولها وحشتيني، يا للي كنتي غايبة عني، والسبب كان ضعف مني، وآه يا نفسي سامحيني أنا اللي بإيدي رخصتك، وع السلم ورقصتك، لحد بجد ما خسرتك، أنا آسف يا نفسي، في وسط الناس وذليتك، ودوست عليكي وطيتك، وجيت على جنب ورميتك، من حزني ومن يأسي يا نفسي يا اللي منعاني، وعزة نفسي جوايا يا نفسي يا اللي راسمالي وشاربه المر دا معايا، أنا شوفت الناس حوليا بتعلى، وأنا واقف مكاني روحت عملت أنا زي ماعملوا، وبقيت واحد أناني أنا خدت الدنيا دي شطارة، كنت مفكرها دي شطارة، أتاري مكسبها دا خسارة، ومغفلاني مبفكرشي، حتى ف نفسي ولا باخد وادّي مع نفسي، زي ماكون بيني وبين نفسي أنا حد تاني يا نفسي.

يشار إلى أن طارق الشيخ طرح مؤخرا أغنية جديدة تحمل اسم لما النفس تهون على النفس، تضامنًا مع الشعب الفلسطيني، تتحدث عما يحدث في فلسطين وحربه مع الاحتلال الإسرائيلي.

ويحضر الفنان طارق الشيخ لعدد من الأغاني خلال هذه الفترة، حيث يطرحها بطريقة السينجل، موضحا أنه يحرص على تقديم أغاني تلمس الشارع المصري، وتكون قريبة من الناس، وتعبر عن كل شخص في الحياة.

WhatsApp
Telegram