اعلان

موضوع رجوعنا وولا يهمك.. تامر حسني يطرح أغنيتين من ألبوم هرمون السعادة

تامر حسني
تامر حسني
كتب : منة حسين

طرح الفنان تامر حسني، منذ قليل، أحدث أعماله الغنائية من ألبوم هرمون السعادة، وهما أغنيتي: موضوع رجوعنا، وولا يهمك، وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع الفيديوهات يوتيوب.

وتقول كلمات أغنية موضوع رجوعنا: بتلومني ليه على إني عيشت وشوفت بعدك، طب ما إنت برضو مشيت ومعملتش بوعدك، بقى حلو ليك وبقيت عليا محرّمه، هما اللي حبوا بعد فُرقه أجرموا، إحساسي كنت مموته وملجمه، وحرام تروحي من أحاسيس جه وقتها، ملناش حقوق على بعض مش خلصت بقى، ولا ليك تغير على حاجه يوم أهملتها، القلب صعب يلاقي روحه ولو لقى، يفضل متبت في الحياه ويحبها، مبقاش في بينا ذكرى حب نخلده، موضوع رجوعنا مستحيل إستبعده.

أغنية موضوع رجوعنا من كلمات تامر حسني وألحان مدين ومن توزيع وسام عبد المنعم وأغنية ولا يهمك من كلمات وألحان تامر حسني نفسه ومن توزيع عبد الرحمن شوقي

تامر حسني يكشف قصة كليب معلش

كشف الفنان تامر حسني، قصة كليب معلش، الذي طرحه اليوم، بمشاركة مطرب الراب زاب ثروت، وذلك عبر قناته الرسمية بموقع الفيديوهات العالمي “يوتيوب” ومختلف المنصات الغنائية الرقمية.

وكتب تامر حسني عبر حسابه بموقع إكس: 'ناس كتير مننا من كتر اللي جواها مبتعرفش تتكلم مع حد، ويمكن لو اتكلمت وفتحت قلبها للي بتثق فيه دلوقتي ممكن يذلك أو يعايرك بكل الوجع اللي حكيتهوله، أو يجاملك عشان مايجرحكش لأنه بيحبك بجد، بس أحيانا هتبقى عايز تعرف الحقيقة من غير مجاملة ولا عواقب سلبية بعد كدا، من حد يسمعك ميقاطعكش مهما اتكلمت سنين، هيسمعك مش هيجاملك مش هيقلب عليك'.

وتابع تامر حسني: 'الحد دا أنا عبرت عنه في الكليب، وأكيد كل حد فينا ليه الشخص اللي بتكتمل فيه الصفات دي.. يا ترى اللي هيسمع الأغنية مين هييجي في باله؟؟؟؟'.

أغنية 'معلش' كتب كلماتها ولحنها تامر حسني، وتعاون فيها مع كل من الموزع الموسيقي معاذ، ومهندس الصوت علي فاتح، وهي إحدى أغنيات ألبوم تامر حسني الجديد، الذي يحمل اسم 'هرمون السعادة'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
الرئيس السيسي يفتتح مركز البيانات والحوسبة الحكومية.. بث مباشر