اعلان

ليلى زاهر توجه رسالة إلى خطيبها هشام جمال تعليقا على إخراجه حفل قادرون باختلاف

ليلى أحمد زاهر وهشام جمال
ليلى أحمد زاهر وهشام جمال

وجهت الفنانة ليلى أحمد زاهر رسالة إلى خطيبها، الفنان والمنتج هشام جمال، تعليقا على إخراجه احتفالية قادرون باختلاف، التي أقيمت اليوم الأربعاء، بحضور الرئيس عبد الفتاح السيسي.

وكتبت ليلى أحمد زاهر عبر إنستجرام: 'حفلة ممتعة جدا ومنظمة ومتميزة، ما شاء الله كالعادة، ومجهود الأولاد الجُمال الموهوبين باين قوي، وطبعا مجهود كل الناس اللي تعبت واشتغلت من قلبها في الحفلة الجميلة دي، وأولهم مجهودك وتعبك اللي باين قوي'.

وأضافت: 'أنا عارفة قد إيه انت تعبت واشتغلت بحب وضمير، وكل سنة بتبهر كل الناس باللي بتطلعه من القادرين باختلاف، من موهبة وشطارة وإبداع، إنت مش بس مخرج الحفلة، إنت كمان عامل أغاني خطيرة ما شاء الله، وعامل كل حاجة'.

وأتمت بالقول: 'مش عارفة أوصف قد إيه أنا فخورة بيك، إنت أصلا دايما بتخليني فخورة، ربنا يكتبلك كل الخير والنجاح على طول، عشان إنت تستاهل أحلى حاجة في الدنيا'.

وعقدت اليوم فعاليات النسخة الخامسة من حفل 'قادرون باختلاف'، بحضور الرئيس السيسي، وقدم الفنان مدحت صالح أغنية بعنوان: 'سحابة عدت'، مع عدد من القادرين باختلاف، خلال احتفالاهم السنوي.

وأعرب الرئيس السيسي، عن سعادته بحضور فعاليات النسخة الخامسة من حفل 'قادرون باختلاف'، فيما شهدت فعاليات النسخة الخامسة من الحفل عرض فيلم تسجيلي عنهم بعنوان: 'رحلة إنجاز'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة الزمالك والترجي (16-11) في نهائي كأس الكؤوس الإفريقية لكرة اليد (لحظة بلحظة) | نهاية الشوط الأول