اعلان

هادي الباجوري: معنديش مشكلة مراتي تتباس في هذه الحالة

هادي الباجوري
هادي الباجوري

تحدث المخرج هادي الباجوري، عن أزمة انفصاله عن الفنانة ياسمين رئيس، وذلك في بنامج حبر سري، المذاع عبر شاشة فضائية «القاهرة والناس».

موضوع الطلاق ملهوش علاقة بالغيرة

وقال «الباجوري» في حديثه: «كان فيه مقابلة تليفزيونية واتسألت عن موقفي لو مراتي ياسمين رئيس جاءت في مشهد به قبلة ترفض ولا توافق.. فكنت لسه عامل فيلم قمر 14 وكان فيه مشهد قبلة ما بين شيرين وخالد، فقلت أوافق طبعا.. لأن ده تمثيل وموضوع الطلاق ملهوش علاقة بالغيرة من عدمه».

لو مراتي تشارك في قبلة مفيش مشكلة

وواصل هادي الباجوري:«لو السياق الدرامي للعمل يتطلب إن مراتي تشارك في قبلة مفيش مشكلة طالما أنها تخدم العمل».

الكعب العالي لم يتسبب في إحراجي

وتابع هادي قائلا: «ليس صحيحا ان ارتداء ياسمين رئيس الكعب العالي تسبب في إحراجي بأحد المهرجانات.. انا أبقى مبسوط لما مراتي أو خطيبتي أو صاحبتي يبقى شكلها حلو والناس يبقوا شايفينها بشكل حلو ولو أطول مني يبقى كويس لأن الطول جزء من الجمال».

مش بحب أعمل مقابلات ولا أطلع في برامج

وأكمل «الباجوري»: «مش بحب أثير الجدل وطول عمري في حالي..ومش بحب أعمل مقابلات ولا أطلع في برامج، وأنا في مرحلة في حياتي مكنتش عايز أرتبط ولا أعمل عيلة.. وانا اتجوزت مرتين بس مكنتش رغبتي اني اتجوز وعلاقتي بابني الحمد لله بموت فيه وهو بيموت فيا وإحنا اصحاب».

اتجوزت مرتين بس مكنتش رغبتي اني اتجوز

وأختتم «الباجوري»: «لما ابني جه وجهة نظري في الحياة كلها اتغيرت وبقيت افكر في المستقبل، لأني كنت عايش في بيت ايجار ومكنتش عايز أملاك ولا كنت أملك حاجة وكل ده اتغير في خلال الـ9 سنين اللي ابني جاء فيهم».

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
«الحكومة»: وتيرة الإفراج عن البضائع عادت لطبيعتها ولا مشكلات في توفير النقد الأجنبي