اعلان

نجوى إبراهيم تهاجم رامز جلال: «رمضان اللي جاي هتعلمنا نلطم»

نجوى إبراهيم
نجوى إبراهيم
كتب : منة حسين

هاجمت الإعلامية نجوى إبراهيم الفنان رامز جلال، بسبب كلمات تتر برنامجه رامز جاب من الآخر والتي تضمنت جملة 'يالهوي يالهوي'، والذي عرض في موسم رمضان 2024، وحقق نجاحًا كبيرًا.

نجوى إبراهيم تهاجم رامز جلال

وقالت نجوى إبراهيم في برنامجها بيت العز، المذاع عبر محطة نجوم FM: 'من كام يوم نزلت أجيب حاجات البيت ولاقيت بنات ماشين مع والدتهم بيقولوا يا لهوي يا لهوي'.

وأضافت نجوى إبراهيم: 'ليه يا رامز عملت كده في العيال؟ مش حلو أن الولاد يقولوا كده، رمضان اللي جاي هتعلمنا إزاي نلطم؟ ياريت نخلي بالنا من الكلام'.

وتابعت نجوى إبراهيم: كمان المسلسلات بيتقال كلام ملغم وبيتحفظ، إحنا نخلي بالنا ونحاول نتفرج على حاجات حلوة، مفيش مانع نتفرج على حاجات عنف شوية ولكن مش للدرجة'.

في عيد ميلاده.. رامز جلال يوجه رسالة للجمهور | بوابة أخبار اليوم الإلكترونية

رامز جلال أرشيفية

عيد ميلاد رامز جلال

وكان الفنان رامز جلال، قد وجه رسالة لجمهوره ومتابعيه بمناسبة عيد ميلاده أمس، وذلك عبر حسابه الشخصي على موقع التدوينات القصيرة «إكس».

وكتب رامز جلال عبر منصة «إكس»: «لكل اللي قالي كل سنة وأنت طيب واللي مقاليش كمان، ربنا ميحرمني منكم وربنا يسعدكوا جميعا، وهديتي منكم الدعاء بالستر والصحة والتوفيق وربنا يتم كل حاجة علي خير ويكملها بالستر».

يشار إلى أن رامز جلال قدم في شهر مضان الماضي برنامج المقالب «رامز جاب من الاخر»، وحل فيه العديد من نجوم الفن والرياضة والإعلام.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
إسرائيل تطلع أميركا على خطة لإجلاء المدنيين الفلسطينيين قبل عملية رفح المحتملة