اعلان

شيرين تعلق على أنباء مرضها وترد على تسريبات حسام حبيب

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

ثارت حالة جدل كبيرة مؤخرا حول الفنانة شيرين عبد الوهاب، بعدما تناثرت أخبار عن دخولها المستشفى، فضلا عن خروج طليقها حسام حبيب واتهام أهلها بأنهم يستغلونها ماديا، ويسرقون أموالها وممتلكاتها.

وأثيرت أنباء عن أن الفنانة شيرين عبد الوهاب من المقرر أن تصدر بيانا خلال الساعات المقبلة، للتعليق على تسريبات طليقها حسام حبيب، وتتحدث عن ذلك أيضا في مداخلة هاتفية بأحد البرامج التليفزيونية الشهيرة مساء اليوم السبت.

وكان المطرب تامر عاشور علق مؤخرا على أزمة الفنانة شيرين عبدالوهاب الأخيرة مع أسرتها، عقب تداول تسجيلات صوتية مسربة لزوجها السابق الفنان حسام حبيب.

وكتب تامر عاشور، من خلال حسابه الرسمي بموقع التدوينات القصيرة اكس: "كل اللي أقدر أقوله في موضوع شيرين عبدالوهاب إن مفيش كلمة واحدة بس من اللي اتقالت وانتشرت صح أنا قريب من أهل شيرين ووالدتها وأخوها.. أنا برضه اقولها أني بحبها وكل الدنيا بتحبها وتحب فنها.. أهل شيرين مظهروش في حياتها آخر سنتين تلاتة.. أهل شيرين هم أهل شيرين من زمان كل نجاحات شيرين كانت وسط أهلها وناسها اللي يشيلوها من ع الأرض شيل".

وتابع تامر عاشور: "يارب يبعد عنها كل خبيث وأناني وفاشل وممثل.. هي أطيب منهم كلهم، وهم اللي وقعوها في كل مشاكلها» أنت بمن حولك لو اللي حواليك فشلة غصب عنك لازم تبقى زيهم وتعافر علشان تقدر تمارس اللي كنت بتعمله في عدم وجودهم بمنتهى السهولة.. أنا كلت عيش وملح في بيتها وفي بيت أمها وأخوها وكان لازم أقول الكلام ده علشان الكلام ده هو الكلام الحقيقي ولا كلمة من اللي اتقالت واتسمعت ليها أساس من الصحة.. أهل شيرين هم أهل شيرين من زمان أوي.. بالعقل".

WhatsApp
Telegram