اعلان

بسمة وهبة تهاجم شركة شحن بسبب سوء حالة ابنها الصحية

بسمة وهبة
بسمة وهبة

كشفت الإعلامية بسمة وهبة، عن أنها ستقاضي شركة شحن عالمية، وذلك نتيجة تأخرهم في إرسال أشعة نجلها إلى ألمانيا كي يفحصها الطبيب، الأمر الذي نتج عن تراجع حالته.

بسمة وهبة تهاجم شركة شحن بسبب سوء حالة ابنها الصحية

وأوضحت بسمة وهبة في مقطع فيديو نشرته عبر حسابها بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام: «الرسالة دي لـ شركة الشحن، مش هسيبكم، لأنكم تسببتم في سوء الحالة الصحية لابني».

وأضافت: «أنا جيت من السعودية يوم 26، وابني كان تعبان وخد كذا حقنة في العمود الفقري ما ريحتهوش، وبعتنا لدكتور في ألمانيا قال لازم عملية، ولكنه طلب مننا أشعة MRI، وبالفعل تمت وقولت له في مصر أسرع من السعودية لأن المسافة بين السعودية وألمانيا أطول وقولتله هبعتها ليك في مكتب في المطار وقالوا هتوصل في 48 ساعة».

‏‎تمت مشاركة منشور بواسطة ‏‎Basma Wahba‎‏ (@‏‎basma_wahba‎‏)‎‏

وأكملت بسمة وهبة: «قعدت عندهم أيام 26 و27 و28 و29 صحيوا من النوم وبعتوا السي دي للندن، واكتشفوا أنها جات غلط وبعتوا لألمانيا، والمفروض تروح فرانكفورت بعتوها لبلد تانية في ألمانيا وابني آلامه بتزيد والمفروض يعمل العملية».

وواصلت: «ابني عريس وفرحه بعد أسبوعين، وربنا ميجبش لينا إلا الخير لكن أنتم تسببتم في شر، وإحنا أجلنا الفرح علشان العملية تتعمل بسرعة ويتخلص من آلامه، ولو كنت بعت حد وركبته طيارة كان تقريبًا هيكون نفس السعر لأنكم أسعاركم غالية، ومش هسيبكم وهقاضيكم مش في مصر بس وبرة مصر كمان».

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
«نص ماتش».. بث مباشر مباراة بيراميدز وسموحة في الدوري المصري اليوم (لحظة بلحظة) | استكمال المباراة