هل عادت له؟.. علياء بسيوني تهنئ أحمد سعد بعيد ميلاده والجمهور يعلق

أحمد سعد وعليا بسيوني
أحمد سعد وعليا بسيوني
كتب : ندى صدقي

أثارت مصممة الأزياء علياء بسبوني جدلاً كبيراً في الساعات الأخيرة بعد احتفالها بعيد ميلاد طليقها المطرب أحمد سعد، حيث أشارت إلى عودة الثنائي معاً واستئناف حياتهما المشتركة.

أحمد سعد وعليا بسيونيأحمد سعد وعليا بسيوني

واحتفلت علياء بسيوني بعيد ميلاد طليقها المطرب أحمد سعد وذلك خلال حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات 'إنستجرام' حيث قالت: ''اليوم مكانش هيعدي كدة، كل سنة وأنت أطيب وألذ واحد في الدنيا كل سنة وأنت منور حياة كل الي حواليك وأنا أولهم و طبعاً كل سنة وأنت أحلى حاجة في حياتنا ومقطعين بعض دايماً.

وتابعت: ''مكانش ينفع أعدي اليوم ده من غير ما أقولك أن وجودك أهم حاجة وبيخلي الدنيا أحلى دايما كل سنة وأنت طيب يا حمادة''.

أحمد سعد وعليا بسيونيأحمد سعد وعليا بسيوني

وعقب إرسالها هذه التهنئة قام متابعيها وجمهورهما بإرسال التهنئة والتبريكات لهما داعيين الله أن يوفقهما ومعربين عن سعادتهما بعودة الثنائي.

تهنئة علياء بسيوني

وجاءت تهنئة علياء بسيوني لأحمد سعد بعيد ميلاده بعد حديثه عنها في برنامج Sold Out، الذي يقدّمه الإعلامي محمود سعد، حيث قال: 'علياء لغاية دلوقتي هي الزوجة الرابعة، بس أنا تمام كده مش عايز أتجوز تاني، علياء إدتني كل التغيير في حياتي، والست هي المحرك الرئيسي للراجل، وأي راجل كان عظيم كانت الست هي الدافع ليه، وأي راجل فاشل الست هي اللي خلّته فاشل، وده من تجربتي في الحياة أنا فاتح مكتب تجارب'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
رئيس الوزراء: تحريك أسعار الكهرباء على مدار 4 سنوات.. «مش هيحصل في يوم وليلة»