اعلان

مصدر أمني: لم نتلق بلاغا باعتداء أحمد سعد على شاب في محطة بنزين

المطرب أحمد سعد
المطرب أحمد سعد
كتب : أهل مصر

قال مصدر أمني، إن أجهزة الأمن بالقاهرة لم تتلق أي بلاغات حتى الآن، حول الواقعة المتداولة على "فيس بوك" بتعدي المطرب أحمد سعد، على شاب في بنزينة بمنطقة التجمع الخامس.

وأضاف المصدر، أن أجهزة الأمن ستتخذ الإجراءات القانونية اللازمة، في حال تلقي أي بلاغ بخصوص الواقعة.

وكان رواد مواقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، تداولوا منشورًا لفتاة مفادة قيام المطرب أحمد سعد بالتعدي على عامل في بنزينة بعد مشادة كلامية بينهم بمنطقة التجمع الخامس.وكشفت الفتاة، عن تفاصيل الواقعة، بحسب قولها: «النهارده كنت في بنزينة إمارات مصر جنب داون تاون و شوفت شاب صغير .. في العشرينات كان معدّي من ورا عربية BMW x5/6 بيضة و العربية كانت بترجع بسرعة وكانت هاتخبط الولد، فا الولد كرد فعل طبيعي قاله "خلي بالك وانت راجع يا حبيبي"».

وتابعت الفتاة: «اتضح إن اللي كان راكب العربية الفنان/البلطجي أحمد سعد راح عليه وقاله "بتكلم مين كده يلا؟" فا الولد رد عليه قاله "يلا؟ بكلمك انت" وطبعا الكلام ماجاش على هوا ولا على كرامة أحمد سعد اللي ضرب الولد بالقلم قدام أمه وأخته والناس كلها في البنزينة ووقعه عالأرض قدام عربيتي بالظبط وقطعله تيشرته، وكرد فعل طبيعي مني أنا وأختي حاولنا نوقفه بالكلام فا رد علينا بشتايم قذرة جدا وابتسملنا ومشي بالعربية».

واختتمت شاهدة العيان على الواقعة، كلام منشورها، قائلة: «الموقف ده بينلي قد إيه إحنا بندي قيمة لأشخاص ماتستاهلش وبنسيبهم يعيشوا وسطينا عادي جدا».

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً