اعلان

مصورة واقعة ضرب عروس الإسماعيلية تفجر مفاجأة: "قالت مش عايزه أتجوزه" (فيديو)

عريس الإسماعيلية
عريس الإسماعيلية

أكدت أميرة عبد الحكيم مصورة فيديو تعدي عريس على عروسه في منطقة السلطان حسين بالإسماعيلية، أن المواطنين تجمعوا على صوت صراخ عال جدا من قبل العروسة معتقدين أنها تعاني حالة نفسية، مشيرة إلى أنه تبين أن العريس يحاول دفعها إلى داخل سيارة الزفة بالقوة وهي ترفض الدخول؛ وحاول الأمر أكثر من مرة بصورة غير آدمية.

وأضافت 'عبد الحكيم'؛ خلال فيديو بثته عبر صفحتها على 'فيس بوك': 'لقينا شتايم وألفاظ خارجة للعروسة وأهلها، تدخلنا ندافع عنها في حال وجود فتاة عشرينية وطفلة صغيرة معها ستنجدون بالمارة لنجدتها من العريس، مفيش حد تدخل، والعريس بيضرب العروسة على الأرض ويشيلها يرميها داخل العربية، تقع منه يشيلها يردخلها تاني'.

وتابعت: 'تدخل ضابط النجدة يسأل عن سبب المشكلة، فتدخلت وعرفته بنفسي وقلت له لو أخدها هيحصل مشكلة أكتر من الضرب اللي بيحصل ده، وأنا هعمل بلاغ في النيابة بكل ما حدث وبالفيديوهات اللي صورتها، العريس بص ليا وقالي صوري، وأخته شتمتني'.

وأوضحت: 'أخدها الضابط، عربية الزفة واللي معاهم، وأنا رحت معاهم، وقبل ما ندخل القسم سألوها، انتي عاوزه ايه، قالت مش عاوزها وعاوزه أرح لبيت أهلي، أنا مش عاوزه أعمل بلاغ عاوزه أروح لأهلي، وأنا مشيت لما الأهل عندهم اتجمعوا'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
رسميًا| محمد صلاح ضمن قائمة المرشحين لجائزة «جلوب سوكر» للأفضل في أوروبا