اعلان

طليقة توفيق عكاشة: بيدعي الفقر وربنا بعتله حرامي سرق منه 3 ملايين جنيه (فيديو)

رضا الكرداوي طليقة توفيق عكاشة
رضا الكرداوي طليقة توفيق عكاشة
كتب : أهل مصر

أعربت الإعلامية رضا الكرداوي، طليقة الإعلامي توفيق عكاشة، عن استياءها الشديد، بسبب تظاهر طليقها بالفقر لعدم دفع مصاريف نجلهما، ولافت إلى أنه ليس فقيرًا وتم سرقته في حقيبة دولارات بالإضافة إلى مسروقات ذهبية.

وأكدت طليقة توفيق عكاشة، في تصريحات لبرنامج دعوة من فرح، والذي تقدمه الإعلامية فرح شعبان عبر فضائية هي، أن منزل طليقها تعرض للسرقة بقيمة قُدرت بثلاثة ملايين جنيه، تضمن مسروقات ذهبية وحقيبة بها أموال بالدولار، وذلك بعد إدعاء الفقر وتخلفه عن دفع النفقات والمصاريف الخاصة بها كونها طليقته ولديها ابن يحمل اسمه.

سرقة توفيق عكاشة

وقالت طليقة توفيق عكاشة: ربنا أراد من فوق سبع سموات أن يبعتله حرامي يسرق الڤيلا بتاعته في الكومباوند وراح القسم عشان يعمل محضر بسرقة شنطه فيها الالاف الدولارات و مسروقات ذهبية.

وتابعت: قال إن قيمة المسروقات 3 ملايين بعد ما كان من بيبيع الشوك والسكاكين عشان يلاقي يأكل وأنا صدقت زي الجماهير كلها ويطلع كل دا عشان يخلق رأي عام أن هوا فقير ومش لاقي يأكل كأنه بيقول أنتو هتسجنوني أزاي وهيبقي عليه مليون جنيه، شاء القدر أن في محضر السرقة.

وأضافت رضا الكرداوي: لما يكون سايب فالبيت حاجة هتبقي جزء من ثروته الكبيرة، مش معقول هتبقي مجمعه الثروة كلها وسايبها ورايح يصيف زي ماهو قال أنه عمل محضر وهو راجل من الساحل الشمالي، دول فكة قدرها بـ 3 مليون حنيه دول بس اللي كان سايبهم في غرفة النوم.

واختمت طليقة توفيق عكاشة حديثها: أنا كنت متخيلة أنا والجمهور الغفير، بس قدرت أمسك عليه أن في فيلا، وصرف، وساحل، وخدم، وأن الحياة مش صعبة

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً