اعلان

ابن شقيقة بيج رامي بعد خسارة مستر أولمبيا: أهم حاجة متكونش زعلان (صورة)

بيج رامي
بيج رامي

نشر أحمد السبيعي، ابن شقيقة بيج رامي 'استوري' عبر صفحته الشخصية علي فيسبوك، عبر من خلالها عن دعم أسرة بيج رامي له وفخرهم به وفرحتهم بأي إنجاز يحققه، وأن الأسرة دائمًا ما ستكون مشجعة وداعمة له، وذلك بعد حصول بيج رامي علي المركز الخامس ببطولة مستر أولمبيا 2022.

ابن شقيقة بيج رامي

ابن شقيقة بيج رامي يدعمه بكلمات مؤثرة

وجاء في الاستوري التي نشرها ابن شقيقة كابتن بيج رامي، عبر صفحته الشخصية علي فيسبوك: 'مش معني أنك أخدت مركز خامس أنك كده معملتش إنجاز، ده أنت رفعت راسنا وشرفتنا وشرفت بلدك والوطن العربي كله قدام العالم كله واستحالة حد ينكر ده'.

وتابع السبيعي قائلًا: 'أقسم بالله أنا مش مصدق أصلًا بس هنقول إيه بس، قل لن يصيبنا إلا ما كتب الله لنا، أينعم احنا مصدومين من اللي حصل بس بجد أنت عملت اللي عليك وهتفضل علي الراس بعيدًا عن أي مركز'.

وتابع: 'واحنا أكيد هنزعل علي زعلك ونفرح لفرحك احنا دايمًا في ضهرك ومش هننسي أبدًا أنك دايمًا كنت سبب في فرحتنا السنين دي كلها وخليت مصر في حتة تانية علشان كده مش مهم عندنا البطولة قد ما أهم حاجة عندنا أنك متكونش زعلان لأننا مبسوطين بأي إنجاز أنت حققته بجد والله والحمد لله علي كل شيء وقدر الله وما شاء فعل'.

المركز الخامس ببطولة مستر أوليمبيا 2022

وكان كابتن ممدوح السبيعي، الشهير ب'بيج رامي' قد حصل علي المركز الخامس في الترتيب النهائي ببطولة مستر أوليمبيا 2022، حيث أعلنت النتيجة صباح اليوم الأحد، وذلك بعد فوزه باللقب عامي 2020، 2021.

وخيمت حالة كبيرة من الحزن علي قرية السبايعة بمركز البرلس بمحافظة كفر الشيخ، وكذلك أسرة كابتن بيج رامي، وذلك بعد حصوله علي المركز الخامس في مسابقة مستر أولمبيا 2022.

يذكر أن كابتن بيج رامي، ابن مركز البرلس بمحافظة كفر الشيخ، قد اشترك في مسابقة مستر أولمبيا 4 مرات، وحصل قبل ذلك علي المركز الثاني، ثم حصل علي المركز الأول لمرتين متتاليتين، وتوج بلقب مستر أوليمبيا عام 2020,2021، ليحصل هذا العام علي المركز الخامس في البطولة.

WhatsApp
Telegram