اعلان
اعلان

ميدو يعلق على تصريحات البدري بخصوص مصطفى محمد

مصطفى محمد
مصطفى محمد
كتب : علي صلاح

علق أحمد حسام ميدو نجم الزمالك ومنتخب مصر السابق، على هجوم البعض على حسام البدري مدرب منتخب مصر، بعد تصريحاته الأخيرة على مصطفى محمد مهاجم الزمالك.

وكتب ميدو على صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي' تويتر': 'لازم كلنا نستنى قرارات حسام البدري الفعلية وليس تصريحاته..ممكن يكون حسام البدري يستفز مصطفى علشان يموت نفسه علشان يكون المهاجم الأساسي للمنتخب..لو حسام البدري صرح دلوقتي أن مصطفى أحسن مهاجم في مصر تبقى دي بداية النهاية بالنسبة لمصطفى!! انا مع تصريحات حسام البدري!!

وأضاف: 'مصطفى من نوعية اللاعيبه اللي لازم يتحط تحت ضغط على طول علشان يديك احسن حاجه عنده..معنديش اي شك أن مصطفى هيكون مهاجم المنتخب الأساسي مع حسام البدري'

وتابع: ' مش فاهم في ناس عايزه مدرب المنتخب يقول للاعيبه الصغيرة أهلا بيكم مكانكوا محجوز في المنتخب.. اعملوا اللي انتوا عايزينه الفتره اللي جايه وأنا في ظهرك..مفيش أي مدرب كبير بيعمل كده أبدا!!'.

ميدو ميدو

وأضاف:' أخيرا لو لم يشرك البدري مصطفى محمد أساسيا مع المنتخب وإعطاء الوقت الكافي في المباريات القادمة لأن يثبت للجميع أنه يستطيع أن يكون المهاجم الأساسي سأكون أول المنتقدين له'.

واختتم:' ولكن حتى الان انا مع تصريحاته فيجب أن يعلم مصطفى بأن مازال أمامه الكثير من العمل ليكون مهاجم مصر الأول'.

ميدو ميدو

وكان حسام البدري صرح على قناة أون تايم سبورت مع أحمد شوبير، أن مصطفى محمد مهاجم الزمالك يحتاج للعمل الكثير من أجل أن يكون جاهزًا لقيادة المنتخب المصري.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً