اعلان

بعد الهجوم عليه.. ميدو: لو شوفت محمود الخطيب كل يوم هاروح اتصور معاه

ميدو وبيبو
ميدو وبيبو

تعرض أحمد حسام ميدو لاعب نادى الزمالك ومنتخب مصر السابق إلى حملة من الهجوم الشرسة، بسبب التقاطه صورة مع الكابتن محمود الخطيب رئيس النادى الأهلى ، وصورة أخرى مع حسن حمدي وعدد من الأصدقاء أثناء رحلة بحرية.

ونشر ميدو مقطع فيديو له على حسابه بموقع التواصل الإجتماعى ' تويتر ' يوضح فيه موقفه من الصورة التى جمعته مع محمود الخطيب رئيس النادى الأهلى وعلق عليها قائلًا : ' صباح الخير.. بتشتم من امبارح أنا وعيلتي علشان اتصورت مع كابتن محمود الخطيب'.

وأضاف : 'الله يخرب بيت اللي باعلكوا التعصب وباعلكوا فكرة العداء وإن إحنا بيننا حرب الله يخرب بيت اللي بدع اللجان الإلكترونيه والترندات..الله يخرب بيت العيال بتوع السوشيال ميديا اللي بيوزعوا صكوك حب الزمالك'.

وكتب ميدو فى تدوينة أخرى له :' على فكره لو شوفت محمود الخطيب كل يوم كل يوم هروح اتصور معاه وده اللي اتربيت عليه أني احترم الكبير وأقدره واحترم الناس اللي عملت تاريخ وده اللي بعلمه لأولادي أنهم يحترموا الكبير ويحترموا أي حد اجتهد واخلص لبلده ولعائلته'.

ظهر أحمد حسام ميدو نجم نادي الزمالك ومنتخب مصر السابق، مع محمود الخطيب رئيس النادي الأهلي، ونشر ميدو على صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي ' تويتر' صورة مع محمود الخطيب، معلقًا عليها:' في البحر مع بيبو'.

كما تواجد أيضا في صورة أخري مع حسن حمدي ومحمود الخطيب وعدد من الأصدقاء أثناء رحلة بحرية.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً