اعلان

رجب بكار يدافع عن المهدي سليمان ويهاجم مدرب بيراميدز

رجب بكار
رجب بكار

علق رجب بكار الظهير الأيمن لنادي سيراميكا الحالي وبيراميدز السابق، على أزمة المهدي سليمان حارس مرمي بيراميدز، خلال الفترة الحالية.

وكتب بكار على صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي ' فيس بوك':'مش من العاده أني اتكلم في حاجه م تخصنيش ولكن هنا لازم اقول كلمة حق لآني مريت بالي بيعيشوا واحد من أحسن الحراس في مصر وهو المهدي سليمان هنا اقول للمدير الفني انك كذاب وبتاخد أومر مش تعلمات عشان خايف علي اكل عيشك زي إللي قبلك في وجود هذي الاداره والي اتصدمت في أشخاص ليه باع وتأريخ في مصر ولكن للأسف بردو بتاخد تعليمات الاهم'.

وأضاف لاعب بيراميدز السابق:' والمهم مهدي سليمان عنده حق في كل اللي قالوا وده مش دفاع والله عنه ولا اصتياد مني انا ليا وقت وهقول كل اللي حصل لأني مينفعش منظومه بالحجم ده تدار بالسوء ده وللعلم الأغلب في الفرقه لعيبه كبيره وعارفه الدنيا ماشيه ازاي بس للآسف الملاك في النادي مش فاهين ولا حد مننا عارف يتواصل معاهم عشان الكل يطلع اللي عنده لاني في كبت عند ناس كتيره موجوده في المنظومة دي'.

رجب بكاررجب بكار

وتابع:' عمرومرعي عنده اكتر مني بكتير وناس كتير تنصحني وتقولي لا وده أنا مقدرهم لخفهم عليا ولكن كلمة إلحق ومساندة صديق ليا اهم بكتير من اي حاجه عندي وربنا يعلم م في القلوب'.

وكان المهدي سليمان خرج خلال الفترة الماضية يهاجم إدارة بيراميدز بسبب تعنتهم ابتعاده عن المشاركة بالرغم من التزامه، ولكن جاء كل ذلك بسبب اتفاق البعض عليه.

وخرج المدير الفني لنادي بيراميدز بتصريحات قوية، أنه يمتلك اثنين من أفضل حراس المرمى في تاريخ كرة القدم، وهاجم المهدي سليمان بسبب تصريحاته.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
مجلس الوزراء السعودى يعلن عن مشروع الربط البحري مع مصر