اعلان

«يا أنا يا أنتم»| عبد القادر يتحدى منتقديه بعد نهاية الموسم

أحمد عبد القادر
أحمد عبد القادر

حرص أحمد عبد القادر، جناح الفريق الأول لكرة القدم بالنادي الأهلي، على التعليق على الانتقادات الموجهة ضده من جانب صفحات مواقع التواصل الاجتماعي.

ونشر عبد القادر هجومًا عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي «فيس بوك» يرد خلاله على المنتقدين..

وجاء نص منشور عبد القادر كالتالي..

«جمهور الأهلي أكبر منك يا شوية هايفين سواء الأهلي اليوم أو ماجيكانو يا للي بتقبضوا الفلوس علشان تعلوا ده وتوطوا ده.

أنا موسم كامل ساكت مفتحتش بوقي ومش هفتح بس فيه وقت لازم تتقوا ربنا فيه جو الأدمن بتاعكم والفلوس اللي بتتوزع عليكم وقدام عيني.

حد عرض عليا أعمل حملات هجص ولقطة وهنعليك وهنخليك في السما دا مش عندي.. أنا ربنا بيكرمني علشان أنا عارف أنا بتعب ازاي وهفضل طول عمري شريف مش بتاع ألف وألفين جنيه أبيع بيهم كرامتي فا بلاش انتو علشان أنتو لا تمسو للنادي الأهلي بأي شي.

النادي الأهلي أكبر نادي في العالم مش في مصر فا اللي انتو عاوزينو ده مبعملوش والإجازة يا أنا يصفحاتكو اللي كلها نفاق ورشاوي وبقولها لآخر مرة أنا بتاع شغل مش بتاع رشاوي.

عبد القادرعبد القادر

وبعدين لقطة ركز جو الملعب وسيبك منهم رد في الملعب رد في الملعب ايه ما تنضجوا شوية لما حد بياخد فلوس ويغلط فيك سنة كاملة وأكتر ويشتم أهلك تقول لي رد في الملعب ولما ترد يقولك متركزش معاهم مين قال انهم فارقين معايا اصلا ولو انتو فعلا عندكو ذره ثقه وقلبكو كان جايبكو مكنش البوست اتمسح بعد ساعة علي طول بس انا اللي هنزله صباح الفل وجمعة مباركة».

الأهلي يفوز على المصري

نجح الفريق الأول لكرة القدم بالنادي الأهلي في تحقيق نتيجة الفوز على حساب المصري بهدفين مقابل هدف، في المباراة التي جمعت الفريقين ضمن منافسات الدور ربع النهائي من كأس مصر.

موعد مباراة الأهلي القادمة

ومن المقرر أن يلتقي الفريق الأول لكرة القدم بالنادي الأهلي مع نظيره ومنافسه اتحاد العاصمة يوم الجمعة الموافق 1 سبتمبر 2023، وذلك في السوبر الإفريقي.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة الهلال والتعاون (2-0) في الدوري السعودي (لحظة بلحظة) | جوووووووول الثاني للهلال