اعلان

الممثل العالمي راسل بيترز: لا أجيد استخدام اليوتيوب

الممثل العالمي راسل بيترز
الممثل العالمي راسل بيترز

كشف الممثل العالمي راسل بيترز، أنه لا يجيد استخدام اليوتيوب، وقال :' أنا مازلت لا أجيد استخدام اليوتيوب.. أعرف أتعامل مع انستجرام لأنه سهل جدا '.

وقال خلال حواره ببرنامج «صباح الخير يا مصر»، على القناة الأولى، والفضائية المصرية:'العالم كله اتغير .. اللي ابتدى معايا كان ملف المشاركة في 2004.. الناس كانوا بيبعتوا الملف في البريد الالكتروني .. و كان ممكن يبقى فيديو دقيقتين .. و ياخد 20 دقيقة تحميل .. فاكرة الأيام دي؟ و بعد كده اليوتيوب بدأ في 2005 .. و غير كل شئ .. و دلوقتي بعد 16 سنة أنا هنا في مصر'.

واستطرد :'أنا عمري 52 سنة و أب لطفلين.. و شفت العالم و دايما بتعامل مع كل شئ كأنه أول مرة .. و بما اني في مصر و لأول مرة هشوف ردود أفعال جديدة عن اللي شوفتها قبل كده.. و ده شئ رائع اني أكتشف أشياء جديدة عن نفسي و عن ناس تانية .. و ده ممتع جدا بالنسبة لي. مين ممكن يتوقع رد الفعل على العروض لأني متأكد إن هيكون في حاجات جديدة هتظهر مختلفة'.

يذكر أن الممثل العالمي راسل بيترز، يُعتبر أحد الكوميديين الأشهر في العالم، وتعود أصوله إلى جنوب آسيا ونشأ في كندا، شارك في أفلام متنوعة مثل Breakaway، و Source Code، كما أنه أول فنان كوميدي يحصل على عرض خاص في netflex في notorious 2013.

WhatsApp
Telegram