اعلان

بعد كشف سر الباروكة.. مروة عبد المنعم تتصدر التريند لهذا السبب

مروة عبد المتعم
مروة عبد المتعم
كتب : ندى صدقي

تصدرت النجمة مروة عبد المنعم قائمة الأكثر بحثا في منصة جوجل العالمية بعدما كشفت عن أزمتها وسر ارتداؤها باروكة في الفترة الأخيرة إذ قالت إنها كانت تمر بحالة نفسية سيئة جدا.

مروة عبد المتعممروة عبد المنعم

إفراج نهائي من الباروكة

وروت النجمة مروة عبد المنعم عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي ''الفيسبوك'' إذ قالت: ''وأخيرًا إفراج نهائي من الباروكة، بعد دوامة نفسية سيئة جدًا دخلت فيها، وصلتني لـ 70 كيلو وسقوط شعري بالشكل ده.. اضطريت ألبس فيها الباروكة.. وواحدة واحدة بدأت أفوق بفضل ربنا وأرجع لوزني وشكلي''.

وأضافت: ''لكن فضل شعري في الأزمة، طبعا لم يعالج بنسبة 100%، بس أخدت الأمر بالإفراج عنه وتكملة العلاج عادي، أنا كان فيه ناس كتير بتقعد تقولي أنت لابسة باروكة ليه شكلك مش حلو فيها، بس ماكنتش عاوزة أقول وقتها ولا عايزة أتكلم''.

وتابعت: ''بس كان الكلام بيوجعني قوي ويزعلني على نفسي جدا، الخلاصة يا جماعة.. محدش ينقد حد على شكله.. محدش عارف جوه الكواليس فيه ايه''.

وأردفت: ''بلاش نقد وتعليقات، دلوقت أنا أقدر أقول وأتكلم ولا أخجل، أنا مريت بأزمة نفسية كانت صعبة علي جدا.. عمري ماكنت أتخيل أن الوجع النفسي ممكن يدمر بالشكل ده، لحد ما عشته وجربته، بس اللي كان بيوجع أكتر هو تدخل الناس في شكلي ولبسي للباروكة''.

WhatsApp
Telegram