طالب مدرب عام نادى الزمالك الكابتن مدحت عبدالهادى من الإعلامى الزملكاوى خالد الغندور عدم مهاجمة نادى الزمالك من خلال برامجه التليفزيونية والاكتفاء بالتواصل مع جمهوره من خلال صفحته الشخصية على "فيسبوك" بينما رد الغندور ساخراً:"آكل منين لو عملت كده يا مدحت".
قال عبدالهادى الشهير بلقب قلب الأسد خلال لقاءه ببرنامج "ستاد القاهرة" المذاع عبر فضائية "الحدث اليوم" الذى يقدمه الإعلامى أحمد ناصر الشريف: "أنا عارف يا خالد إنت بتحب نادى الزمالك أد أيه ولما بتتكلم بتتكلم بصدق بس أنا باقول لك ما تتكلمش عن الزمالك فى الإعلام وماتدافعش عنه ولا تنتقده".