اعلان

ارتباط نرمين الفقي بالمصور رامي أنور.. الفنانة تكشف الحقيقة .. فيديو

علقت الفنانة نرمين الفقي على الأنباء والاقاويل التي انتشرت مؤخرا بشأن ارتباطها بالمصور رامي أنور، بعد تداول صورة تجمعهما سويا.

وقالت نرمين الفقي عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الصور والفيديوهات الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام: "الكلام ده ملوش أي أساس من الحقيقة يمكن اللي كتب الإشاعة عايز يحس بأهميته والحقيقة هو أو هي عملو خير لأن كمية الاتصالات خلتني أتواصل مع ناس بقالي كتير متواصلتش معاهم، ده راجل مصور محترم".

وأكملت قائلة:"نزلت الصور من زمان أنا برد على هذه الإشاعة للناس المحترمة اللي يهمهم يعرفوا الحقيقة، وبعدين الأخبار تتاخد من صفحتي الرسمية".

من جانبه قال المصور رامي أنور عبر حسابه على إنتسجرام " أنا عاوز بس أوضح حاجة بخصوص الصور اللي انتشرت علي انستجرام والفيس بوك الكلام ده كله مش صحيح من الأساس والفنانةالجميلة نرمين الفقي صورتها واتصورت معاها في ايفنت في ديسمبر والصور نزلت عادي جدا والكلام ده ملوش أي أساس من الصحة وشكرًا لكل حد كلمني وبلاش أكاذيب وإشاعات علي حساب ناس تانية".

يشار إلى أن أخر أعمال نرمين الفقي كانت مشاركتها في مسلسل نصيبي وقسمتك الذي عرض منذ شهور قليل قليلة وشاركها العمل الفنانة رانيا محمود ياسمين، والمسلسل عبارة عن قصص مختلفة بأبطال مختلفين.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً