اعلان

رامز أمير يجازف بحياته من الطابق 36.. والجمهور: بلاش الرعب ده (فيديو)

رامز أمير
رامز أمير

أثار الفنان رامز امير الرعب في قلوب متابعيه وجمهوره عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام، بعدما نشر مقطع فيديو يوضح بعض الحركت الخطرة التي يؤديها .

وظهر رامز امير في الفيديو وهو في الطابق 36 من احدى البنايات في منطقة وسط البلد المطلة على النيل ، ويؤدي في الفيديو بعض الحركات الصعبة منها الوقوف على درابزين البناية والمشي عليه والجري ايضا.

وعلق رامز أمير على الفيديو محذرا جمهوره قائلا: 'طب يا جماعة ده الدور ال ٣٦..لازم اوضح للكل محدش يحاول يعمل الحجات دى عشان خطر جدا، انا بتدرب باركور بقالى سنين عشان اوصل انى اعمل كده و اكيد فيه مجازفة كبيرة جدا، اوعوا حد يعمل كده بعد اذنكم..اه و استنوا الفيديو الكامل اخر الاسبوع'، وتفاعل مع رامز عدد من متابعيه بالعديد من التعليقات، فمنهم من حذره من هذا التصرف، واخرين قالوا له بعض الجمل منها 'بلاش الرعب ده، وحرام تغامر بنفسك، وايه الاستفادة في كدا، وهناك من وصفه بالجنون'، وبجانب ذلك هناك من أعجب بما يقوم به وابدى انبهاره بما يفعله رامز.

طب يا جماعة ده الدور ال ٣٦ لازم اوضح للكل محدش يحاول يعمل الحجات دى عشان خطر جدا، انا بتدرب باركور بقالى سنين عشان اوصل انى اعمل كده و اكيد فيه مجازفة كبيرة جدا، اوعوا حد يعمل كده بعد اذنكم🤍، اه و استنوا الفيديو الكامل اخر الاسبوع 😉🔥 🎥 @mostafatracto

A post shared by Ramez Amir (@ramezamir_official) on Aug 16, 2020 at 7:34am PDT

يشار إلى أن آخر أعمال رامز أمير كانت مشاركته في فيلم حملة فرعن الذي عرض في دور العرض السينمائية 2019 برفقة كل من الفنان عمرو سعد وروبي ومحمود عبد المغني ومحمد لطفي ونجم الملاكمة العالم مايك تايسون.

كما شارك رامز أمير كضيف شرف في مسلسل الاختيار الذي عرض رمضان الماضي وظهر في الحلقة الخاصة بمعركة كمين البرث التي استشهد فيها العقيد البطل احمد منسي وعدد من أفراد قواتنا المسلحة ، وقدم رامز أداء جيد خلال ظهوره في العمل.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً