اعلان
اعلان

أول رد من المغربية جليلة على تسببها في انفصال تامر حسني وبسمة بوسيل

جليلة المغربية
جليلة المغربية

نشرت الفنانة المغربية جليلة، توضيحًا من خلال خاصية القصص عبر صفحتها الرسمية على موقع الفيديوهات والصور الشهير 'انستجرام'، حول ظهور أمس الجمعة، وهى ترقص وتزغرد.

وكتبت 'جليلة'، اليوم السبت: 'حبايبي ومتابعيني، رجاءً لا تقحمون اسمي مع أي شخص، أيا كان، أنا بعيدة عن ها المواضيع، فديتكم ولا اللي خص بأحد.. ياريت تطلعوني من ها الموضوع بليز'.

وأضافت:'بخصوص فيديوهات اليوم الفرحة اللي كنت فيها، لأني رح أكون أول وجه عربي لبراند عالمي، بإذن الله وحرفيًا كنت فرحانه من قلبي، وحبيت أسويلكم إياها مفاجأة، والله يوفقني ويوفق الجميع، يارب'.

كان تردد أمس، أنباء ووجهت اتهامات لـ'جليلة' أنها السبب وراء انفصال المطرب تامر حسني عن زوجته بسمة بوسيل، وتم ربط مشهد الرقص والزغاريد، بالأمر وأنها الفنانة المغربية تحتفل بالخبر.

A post shared by Worldcelebrity Art Production (@worldcelebrity.art)

جليلة المغربية جليلة المغربية

وكتبت بسمة بوسيل أمس الجمعة، عبر خاصية الإستوري بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير 'انستجرام':'لكل الناس اللي بتبعتلي صور وفيديوهات لتامر وشايفه أنه مش بيعملي احترام سواء في صور أو فيديوهات ياريت تبطلوا تبعتولي أي حاجة'.

وتابعت:'علشان مش فارقلي أي صور، وكمان أحب اعرفكم إني إحنا بقالنا فترة منفصلين وبنحضر أوراق الطلاق'.

وطلبت بسمة من جمهورها في نهاية حديثها:'لو سمحتوا احترموا مشاعر كل حد فينا وبطلوا على الأقل تبعتولي أنا أي حاجه بالتوفيق للجميع'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً