اعلان
اعلان

بسمة وهبة تعلن خضوعها لعملية جراحية: تعبت من كتر السفر (فيديو)

بسمة وهبة
بسمة وهبة

نشرت الإعلامية بسمة وهبة مقطع فيديو عبر حسابها الشخصي بموقع الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام، تعلن من خلاله استعدادها للخضوع لعملية جراحية، موضحة أن الطبيب المعالج لها طلب منها القيام بعملية مرة أخرى بعد تبين شيئا ما في التحاليل.

وقالت 'بسمة' خلال الفيديو: 'سبحان الله الأقدار أنا كنت مستخيرة أن الدكتور بتاعي في لندن قالي لازم أروح علشان في حاجات في التحاليل ولازم أروح أعمل عملية'، مشيرة إلى أنها مرهقة من كثرة السفر: 'أنا بصراحة تعبت من السفر، فأنا بستخير يارب أعملها هنا ولا أروح لدكتوري'.

A post shared by Basma Wahba (@basma_wahba)

وأوضحت بسمة: 'أنا معنديش دكتور في التخصص بتاعي، أنا حبيبة قلبي ريم بنت الفنانة منى عبدالغني، النهارده فرح أخت جوزها إحنا رايحين مع بعض وبتحكيلي أنه في دكتور عنده التخصصات دي وبتروح عنده مؤخرا والدكتور ده عنده التخصص اللي أنا عوزاه'.

وأردفت: 'على العموم الدكتور ده اسمه أحمد المناوي، حد يعرفه ويبلغه إني عاوزه أروحله وياريت حد يكون اتعامل معه من قبل، ويارب يسرلي الخير ويصرف عني كل الشر، اللهم إني استخيرك في أمري واستقدرك بقدرتك فأنك تعلم وأنا لا أعلم وأنك تقدر وأنا لا أقدر'، متابعة: 'قولولي أعمل إيه ساعدوني'.

وعلق أحد المتابعين على الفيديو الذي نشرته بسمة: 'خليكي مكملة مع اللي أنت متابعة معه، طبعا مهما كان شاق بس هو اللي عارف ومتابع الحالة كلها من الأول'، وكتب آخر:'مع كل الاحترام للدكتور الجديد بس الدكتور القديم يعرف الوضع والتفاصيل والحالة أكتر، تابعي مع القديم وربي يشفيكي ويعافيكي'.

وعانت الإعلامية بسمة وهبة خلال الفترة الماضية من وعكة صحية صعبة، وقالت منذ نحو شهر في مداخلة هاتفية مع عمرو أديب ببرنامج الحكاية على 'إم بي سي مصر': 'خرجت من العمليات من 10 أيام، بعد إجرائي عملية في المعدة'، لافتة إلى أنها كانت تعاني من مشكلة صحية في المعدة منذ فترة طويلة، وسافرت على إثرها للولايات المتحدة الأمريكية، ومنذ 6 أشهر عانت من الأعراض مرة أخرى.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
بايدن: دول عربية مستعدة للاعتراف بإسرائيل